Ga naar inhoud


Spreken we hier over een 3D uitzending vu solo?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

Ik was aan het zappen op mijn vu solo se V2 en zag volgend beeldmateriaal, waar ik 2 screenshots van genomen heb:

post-40019-0-09061900-1448999203_thumb.jpeg

post-40019-0-87437500-1448999240_thumb.jpeg

Spreken we hier over (een soort) 3D? Normaal als je een 3D bekijkt op een gewone tv, lopen de ondertitels door de 2 beelden heen.

Wie weet meer?

Het is de image van vti 9.X op een solo se V2.

Alvast dank

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Dit is gewoon side by side 3D, zoals het vaker weergegeven wordt tijdens satelliet distributie.

Je 3-D beeldscherm zal eerst het linkerbeeld full screen weergeven voor je linkeroog, en daarna het rechterdeel van het uitgezonden beeld in full screen formaat voor je rechteroog.

 

Snel met je ogen knipperen en je hebt dan zelfs geen bril nodig om 3-D te ervaren.

 

Er is ook een versie met de split screens boven elkaar.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...