Ga naar inhoud


country music channel start op 24 januari


de vrije fries

Aanbevolen berichten


  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

hoi,

 

 

nog wat info:

binnenkort diverse nieuwe programma`s uit o.a. australie , USA en ierland.

bv de wagon wheel show

 

 

Once we have honoured the contracts with the NON Country shows that are on , they will be replaced with Country shows , as will be the case with the Teleshopping when we go 24 hours .

 

we are pleased to say that we will be making a MAJOR  announcement about expansion of this channel within the next month

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat dan nog?

Er zijn nu ook CD zenders waar ik amper naar kijk maar andere abonnees weer wel.

Zal andersom ook wel zo zijn.

Country mag best in een CD pakket. MTV zenders hebben we al in overvloed. Tot vervelens toe. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een echt Italo-Disco kanaal zou echt brekend zijn, de muziek kent iedereen wel van de jaren 80 enkel zie je er weinig van terug op VH1.

 

Country vind ik persoonlijk 3x niks.

 

 

Als je de 45 passeerd beginnen je ogen langzaam achteruit te gaan dit is vrijwel bij iedereen zo, als je jonger bent kun je jezelf dat eigenlijk niet eens voorstellen totdat je zelf die leeftijd passeerd. Je gaat gewoon steeds minder scherp zien van dichtbij terwijl veraf nog alles perfect is. Langzaamaan wordt die afstand over de jaren groter bij de een gaat het wat sneller als bij de ander. Op een gegeven moment zie je dan binnen een straal van 3 tot 5 meter veel minder scherp waardoor verschillen in beeld resoluties niet echt meer opgemerkt worden. Zo ziet ik tussen goede kwaliteit SD en HD maar een heel klein verschil en als je er dan ver vanaf gaat staan ziet het er beiden goed uit. Mijn ogen worden over een paar maanden weer gecontroleerd en dan krijg ik waarschijnlijk gewoon een vaste bril aangezien ik met mijn leesbril al iets minder scherp begin te zien en dan kun je er maar beter een beetje bijtijds bij zijn.

 

Dus ik staat niet te springen om een 4k of 8k tv, ik ben toch niet in staat van die geweldige beeldkwaliteit te genieten.

 

Maar ik ben het met je eens hoor dat het steeds meer op een wasmiddel reclame begint te lijken, straks krijg je een 4k disk met een film uit de jaren 60 en daarna krijg je de zelfde film in 8k weer aangeboden terwijl die resoluties nooit hebben bestaan in die tijd. Maar mijn pa zei dan ook altijd "De mens wil belazerd worden". Je hebt er vrijwel niets aan maar ze doen het laten overkomen, ik kijk er dan ook niet raar van op als er na de 8k weer een nieuwe techniek komt zo´n jaar later die nog scherper en beter is :)

 

Gelukkig is die 3D hype die ze wilden creeeren voorbij!

 

 

Content heeft niets te maken met de tarieven van CanalDigitaal maar als kijker let je daar wel op. Je wilt graag zenders met wat inhoud en dus geen troep, het is dus aan CanalDigitaal zenders toe te voegen met content die interresant genoeg is voor een grote groep kijkers en daar scheelt het hem de laatste tijd behoorlijk aan. De meeste zenders toegevoegd in de afgelopen 2 jaar kijk ik nooit naar zijn ook niet boeiend en eigenlijk super zonde van mijn geld.

Penthe, geniet jij nog wel van dit leven?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar deze Countryzender FTA uitzendt , heb ik die wel in mijn lijst toegevoegd ,

maar van ALLE FTA zenders die ik ontvang , kijk ik nog bitter weinig !!

Trouwens , er zijn ook FTA zenders die mij letterlijk geen zak interesseren ,

die veeg ik sowieso uit mijn zenderlijst , wegens nutteloze plaatsverspilling !!

Betaal TV interesseert me geen fluit ; zou die Country op betaalbasis uitzenden ,

dan voeg ik die sowieso niet toe , daar CASA CM enkel FTA tv aanwezig is !! :)

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meer dan jou zo te zien, jij houd je meer bezig met anderen dan zelf te leven.

Ik geniet in ieder geval van alles wat de schotel mij kan bieden. Daar ging mijn opmerking over (niet echt zo serieus bedoeld als jij hem nu opvat.).  

En laten we het daarbij houden.

Ik ben blij met elk FTA aanbod, want er zit genoeg tussen wat wel degelijk de moeite waard is. Dus gratis tv brand ik sowieso niet af. En wat CD biedt, is wat de meesten willen zien omdat dat ook via de kabel en digitenne wordt aangeboden. Anders zou een contentprovider zijn content niet via CD aanbieden.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via de selfsat ben ik aan het zien naar deze zender. Ik heb toch al mooie liedjes gehoord, en de beeldkwaliteit is op mijn tv ondanks omvormers goed te doen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...