Ga naar inhoud


Kan mijn muziekfavorieten niet meer beluisteren


papaver

Aanbevolen berichten

Tonskidutch, In de eerste plaats mijn ontzettende dank voor alle raadgevingen en tips die je me hebt gegeven. Helaas kwamen we er niet uit.

 

Inmiddels heb ik zelf de ultieme oplossing gevonden om de radiozenders: NED 4 en KLARA weer in een bouquet te kunnen plaatsen en normaal te kunnen beluisteren.

Als proef ben ik teruggevallen van VTI 9 naar VTI 8.2.2 en dat bleek de oplossing van mijn probleem. Het probleem is bij mij ook pas ontstaan nadat ik overgestapt was naar VTI 9.

 

Is het dan een bug in VTI 9 ?

 

Ik weet niet goed hoe ik dat bij de uitgever van VTI 9 moet aanmelden maar laat dat over aan alle technische experts hier met VTI over in discussie te gaan en zo mogelijk een gezamenlijke oplossing voor dit probleem te vinden.  Er moeten toch meerdere mensen zijn die hetzelfde probleem hebben ervaren.

 

Iedereen nogmaals dank voor alle raadgevingen.

 

FRED

Link naar reactie
Delen op andere sites


Net nog even op mijn duo de beide zenders overlopen in mijn radio bouqet en geen problemen gehad.

 

Ook deze zenders eens in een test bouqet gezet (via afstandsbediening ) en ook geen probleem.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hier idem.

Mijn bijdrage was bedoeld als teken, dat het, zoals het door Canaldigitaal wordt uitgezonden, het met VTi 9.x weer te geven is.

Daardoor sluit je 2 van de 3 variabelen uit, De zender en VTi 9.x

Blijft over jouw box+zenderlijst/instellingen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...