Ga naar inhoud


Het leed dat Android-updates heet - Krijgt mijn toestel updates, en wanneer dan?


winwiz

Aanbevolen berichten


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik vraag me af, of die smartphone's nog een lang leven gaan leiden? Ik hoor onder jongeren, als ik toevallig ergens ben, die doen wat triple boy doet, en weer overgaat op een gewone gsm, zonder apps e.d.

Als ze niet snel genoeg update's leveren en de mensen/jongeren hebben er last van, dan begraven ze wel hun eigen graf.

Straks lopen we misschien weer allemaal rond met een gsm zoals deze:

post-40019-0-55074700-1455990249.jpg

Ik gebruik dergelijke als ik op plaatsen ben, waar een smartphone teveel gevaar loopt op vallen.

Die gewone, die je kan kopen voor 20à50€, kunnen de meeste vallen overleven zonder (veel) schade.

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien gaan we binnenkort wel terug naar zwart wit televisie :-)

 

Ik ken geen enkele jongere in mijn omgeving die nog met zo een toestel wil werken zoals je toont.

 

Die kunnen geen ganse dag zonder facebook en dergelijke te checken (en neen dat is geen verwijt, is enkel de tijdsgeest...) dus dat de smartphone zal verdwijnen is volgens mij nog niet aan de orde.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm zie ik het juist in je handtekening dat je wel een android sat receiver hebt?

 

dan is al de rest wat je zo angstvallig wenst te vermijden toch door die ontvanger verkl*t

Deze is buiten gebruik, als iemand een koopje wil doen.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan hoop ik dat ge dit getypt heb op een linux configuratie die je zelf gecontroleerd en gecompileerd hebt!

 

Heb daarvoor iemand in dienst die al vele tekortkomingen heeft aangetoond, en daarvan zijn er enkele waarvan je mond wel degelijk open valt.

Daardoor krijg je bijna medelijden met al die gebruikers die zowat alles slikken en gebruiken en weggeven.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien gaan we binnenkort wel terug naar zwart wit televisie :-)

 

Ik ken geen enkele jongere in mijn omgeving die nog met zo een toestel wil werken zoals je toont.

 

Die kunnen geen ganse dag zonder facebook en dergelijke te checken (en neen dat is geen verwijt, is enkel de tijdsgeest...) dus dat de smartphone zal verdwijnen is volgens mij nog niet aan de orde.

Ik heb destijds er één gekend. Die had een ipad type, en vond het niet nodig ganser dagen lastig gevallen te zijn door gepiep van binnenkomende twitter fb en andere berichten op een smartphone.

Maar ja, misschien de minderheid.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien gaan we binnenkort wel terug naar zwart wit televisie :-)

 

Ik ken geen enkele jongere in mijn omgeving die nog met zo een toestel wil werken zoals je toont.

 

Die kunnen geen ganse dag zonder facebook en dergelijke te checken (en neen dat is geen verwijt, is enkel de tijdsgeest...) dus dat de smartphone zal verdwijnen is volgens mij nog niet aan de orde.

Terzijde: ik gebruik af en toe nog een zwart/wit tv, als ik herstellingen doe, omdat die handig klein is  :) . Niks mis mee.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hele prive leven ligt straks op straat dankzei de vooruitgang, dat noem ik een AFGANG. Maar als je mee wilt doen aan je eigen doemscenario gaat gerust je gang!

 

Met de Iphone is het nu al zo dat door de rechtbank is bepaald dat er een achterdeurtje geleverd zou moeten worden aan de FBI, dat zal iedereen ondertussen wel weten als ze het nieuws goed volgen. In hoger beroep gaan zal dan ook wel verloren zaak worden en zo krijgt de USA de vrije hand in alle data. Wees er maar blij mee met zulke positieve vooruitgang. Android gaat ook de zelfde kant op en zo wordt langzamerhand alles wat je gebruikt een greep uit je prive leven.

 

misschien is Alzheimer krijgen wel helemaal zo erg niet meer als het zo door blijft gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Als je zelf je gezond verstand gebruikt en bewust met technologie en internet omgaat blijven je gegevens relatief veilig.

 

Start a.u.b. niet bij ieder topic een dergelijke klaagzang. Die kennen we nu wel en het wordt vervelend.

 

Als je het allemaal zo riskant vind, stop dat met het gebruik van technologie en internet. Dan hebben wij van jouw probleem ook geen last meer ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...