Ga naar inhoud


Probleem met Youtube plugin VUDuo2


VuDuogebruiker

Aanbevolen berichten

Ben zeer tevreden over mijn VUDuo2 en alles werkt naar tevredenheid.

Ik gebruikte de you tube plugin best wel veel op dingen te kijken waar ik interesse in had maar kon bijv ook iets van muziek zijn.

 

Altijd prima gefunctioneerd totdat ik opeens geen beeld meer krijg. Laat ik het uitleggen:

You tube plugin valt prima op te roepen...kan zoeken,zie die clips enz enz. Alles werkt zoals het altijd gedaan heeft. Behalve als ik een filmpje aanklik dan start hij wel op en krijg ik ook de logo,s( van de poster of kanaal) maar krijg dan geen beeld maar wel geluid. :(

Het opmerkelijke is dat als ik op exit klik ik dan even het beeld zie van het desbetreffende filmpje wat ik opgestart heb. Zo gaat het nu dus iedere keer. Alles werkt prima behalve dus dat ik geen beeld krijg en als ik afsluit zie ik het beeld van het filmpje dat ik gestart heb.

 

Opnieuw opstarten via VTI menu( afsluiten, opnieuw opstarten) heeft helaas niet mogen baten. Wat kan ik hieraan doen? GUI opnieuw opstarten?

Kan iemand me aub helpen want ik gebruikte de you tube applicatie eigenlijk dagelijks..

 

Hbbtv werkt ook prima...

Hoe kan het dat ik geen beeld meer krijg via de you tube applicatie?

aangepast door VuDuogebruiker
Link naar reactie
Delen op andere sites


Is een bug, in het vuplus support forum ook al door verschillende users gemeld.

Wanneer hij gefixed wordt...afwachten, maar waarschijnlijk zeer binnenkort.

 

Geachte Clemens,

 

 Mag ik u allereerst hartelijk danken voor uw antwoord. Had al zo,n idee dat het een bug was omdat in principe de applicatie wel goed werkt maar geen beeld...en bij afsluiten( exit knop) krijg je heel even het beeld te zien.

Zou heel blij zijn als ik you tube weer kan gebruiken want dat deed ik toch wel dagelijks. Geluid heb ik wel maar daar heb ik_ als ik geen muziek opstart_ weinig aan.

Tsja je weet pas wat je mist als het niet meer werkt.. ;)  Ik wacht het af en hoop dat het snel gefixed mag worden.

 

Nogmaals dank voor uw reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is het nu gefixt (maar zonder update????)

 

Ik keek naar Youtube TV zoals gemeld op het andere forum: de helderheid van de menu's verlagen.

Filmpjes zoeken gaat vlot via /pair op laptop of tablet.

Maar nu is het helemaal in orde

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Normaal gezien is het nog niet gefixed, maar Vu+ heeft het gefixed, het zal binnenkort naar het VTi Image komen.

Het kan zijn dat het langer duurt dan normaal, omdat ze in het vuplus support forum binnenkort werken aan hun servers, en vermoedelijk pas daarna nieuwe updates op de feed zetten...indien niet verwacht ik vandaag nog iets, anders vanaf 12 April...

 

http://code.vuplus.com/gitweb/?p=vuplus_openvuplus_3.0;a=summary

 

Binnekort komt Kodi trouwens ook naar het VTi Image vermoed ik.

aangepast door Clemens-vuplus

docendo discimus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...