Ga naar inhoud


Volgende vragen over aankoop Vu Plus Duo 2


Emekli

Aanbevolen berichten

Als het het rode led probleem is moet het jou toch uit te leggen zijn hoe je de elco zelf vervangt. (oude eraf trekken en de nieuwe op de uitstekende pootjes binden (als je geen soldeerbout hebt). Misschien kan je dan weer kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


p.s. dat is compleet off topic

maar ik heb die ervaringen ook allemaal gemaakt met de verhuizing van mijn vriendin en haar inboedel naar Israel.

 

waar het invoeren van JOUW EIGEN INBOEDEL notabene lijnrecht tegenover de terugkeerders politiek staat en je 25% van de nieuwwaarde moet afdragen aan de DOUane of je gaat met open portemonnee naar de haven waar je spul staat ingeklaard. Sjalom.

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

p.s. dat is compleet off topic

maar ik heb die ervaringen ook allemaal gemaakt met de verhuizing van mijn vriendin en haar inboedel naar Israel.

 

waar het invoeren van JOUW EIGEN INBOEDEL notabene lijnrecht tegenover de terugkeerders politiek staat en je 25% van de nieuwwaarde moet afdragen aan de DOUane of je gaat met open portemonnee naar de haven waar je spul staat ingeklaard. Sjalom.

 

 

En over kopen in Istanbul, als ik daar, als ze hem al hebben, een Duo 2 kan krijgen naar mijn voorkeur,

dan betaal ik 2000.-- Lira ofwel €700.--, hangt af van de wisselkoers.

Mijn voorkeur is: 1TB Harddisk en 2x DVB-S2 Dual tuner.

Kaal kost ie 1600.--Lira ofwel €533.--.

Maar dat heb ik er dan wel voor over, als ik er waar dan ook een kan kopen.

 

Heb nog bij Gigablue en Xtrend gekeken, wil deze niet afkeuren, maar niet helemaal mijn smaak.

En of er VTi op kan?.

 

 

Bij import, bijv. Duitsland, zou de prijs wel eens kunnen verdubbelen, want de staat voert niet graag iets in.

Veel "buitenlandse" producten worden hier gemaakt, zoals auto's.

Waar ze hier wel goed in zijn, échte Fyra treinen en trams, worden hier ontworpen en gemaakt.

 

post-59723-0-83430600-1462097620.jpg

post-59723-0-41133000-1462097706.jpg

 

 

 

 

 

Dit alles wordt nog een verhaal met een lang staartje.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Es ist ein Wunder geschehen.

 

Via Engelse vrienden, die nu al aangekomen zijn, kan ik mijn aankoop gaan doen, zij hebben een credit card.

 

Het wordt een aankoop via een zeer bekende Duitse website.

 

Het geen ik wil hebben , is de Vu+ Duo 2 met 2x DVB-S2 Dual tuners en 1 TB harddisk en

 

er zijn er 19 op voorraad.

 

Dinsdag of woensdag wordt de aankoop in gang gezet, ik ben benieuwd wanneer de levering dan hier is.

 

Er is dus nog hoop.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk er is nog altijd hoop :grin: en dat wordt beloond

succes ermee

Nu nog afwachten wat de douane gaat doen.

Heb hem besteld voor €538.--, dat is inclusief 2x dual tuner, 1TB HDD en vervoer.

Ik neem aan dat ik bij levering dan de inklaringskosten nog gepresenteerd krijg, zou wel eens een shock kunnen zijn.

Maar door de moeilijke verkrijgbaarheid, is dit de enige oplossing.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net bericht ontvangen dat de Duo 2 nu echt onderweg is,

Jippie!!!.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...