Ga naar inhoud


Probleem met sat4all mail richting telfortglasvezel!


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

<#############@telfortglasvezel.nl>: connect to

mx3.concepts.nl[2001:838:2:1::30:93]:25: Connection timed out

 

Dit soort meldingen krijgen we aan de lopende band. Het is op een of andere manier niet mogelijk om email af te leveren op de mailserver van telfort glasvezel. Wij kunnen er volgens mij helemaal niets aan doen en het gebeurt ook alleen bij deze provider.

 

Gebruik voor sat4all dus bij voorkeur voorlopig een ander email adres!

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Staat sat4all op de blacklist, of kan en mag een provider iemand zijn mails niet blokkeren?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik persoonlijk zou eerst contact met Telfort op nemen , hun 14 dagen de tijd geven om het op telossen ,indien het niet opgelost word heb je een goede  reden om je contract voortijdig te laten ontbinden  wegens wanprestatie ,dat is wettelijk geregeld.

Ik heb voor ca 3 jaar geleden ook  Glasvesel gehad  xs4all of zo iets ,niks als ellende ,ook tussen tijds contract laten ontbinden , nu gewoon weer  ADSL ,KPN nooit geen problemen mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • Beheerder

Het lijkt er door te komen dat onze mailserver op ipv6 probeert af te leveren terwijl sat4all uitsluitend op ipv4 zit. Nu ipv6 hard uitgeschakeld is in de mailserver zou het opgelost moeten zijn.

 

Met dank aan een sat4all lid dat mij met zijn tip op het juiste spoor bracht.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...