Ga naar inhoud


Telenet Alweer prijsverhoging


Tripleboy

Aanbevolen berichten

Naar goede gewoonte doen ze er weer een schepje bovenop, en hun uitleg is als tevoren weer niet te slikken.

 

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160722_02394634

 

Bron: Het Nieuwsblad

 

En nu op naar de volgende verhoging bij een der aller duurste providers van Europa, hoe de Vlaming dit blijft slikken.

 

Er is nu ook Orange op de kabel verkrijgbaar.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

“Dat is nooit leuk, maar we hebben het pakket erg uitgebreid en de sportrechten worden ook steeds duurder” aldus de woordvoerder.

 

Ik kan mij daar wat bij voorstellen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig geen sportliefhebber, en ik zal dan wel meer horen in treinstations, hoe ze boffen, dat ze alle sportwedstrijden (vooral Belgische voetbal) via een illegale stream bekijken, die ze krijgen 5 minuten voor start.

Niet dat ik zwartkijken goedpraat, maar als ieder zijn zakken nooit genoeg gevuld zijn, en bepaalden in één week meer verdienen dan bepaalden in een groot half jaar, ja, dat moet iemand betalen.

En ja, 18 jaar geleden zei iemand tegen mij, dat tv weer een luxe product zal worden, maar als het zo doorgaat, zou die mens wel eens gelijk kunnen hebben. Waar gaan ze nu dat geld uitsparen, de kijkers?

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al zouden ze het sportpakket 10 euro maken zou er nog veel illegaal gekeken worden. Dat is de grootste onzin die er bestaat dat dit zou samenhangen met de prijs.

 

De reisplanner diskette van de NS kostte in de jaren '90 7 gulden en was, geloof ik, het meest gekopieerde programma in Nederland :D

  • Like 1

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn vooral die valse verklaringen van die bende die niet meer door de beugel kunnen, als ze eerlijk zouden communiceren dan zou men te weten komen waarom als dat overmatig winstbejag toe dient.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben sinds 2008 ingedommeld , .... al 8 jaar weg bij telenet , kijk FTA DVB-S(2)/T

+ gratis aanbod van stievie tv & youtube , wat wil een mens nog meer :)

Voor mij part verhogen ze de prijs met 1€ per dag , geen last van alhier :)

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de doorsnee klant verandert er echter niets , want het is enkel op hun sport pakket.

 

Maar ook hier geen tv meer via hen; helaas nog wel altijd internet...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Stap over naar ORANGE BE, goedkoper en even snel.

 

Is het probleem dan niet dat je op iedere plaats dat je wil kijken een soort "digibox" nodig hebt om te kijken. Bij telenet is het gemakkelijk dat je op iedere plaats waar je een kabelaansluiting hebt met coax je gewoon een TV kan aansluiten en laten scannen op de 22 analoge zenders. Voor de keuken,logeerkamer,slaapkamer,kinderkamer,enz... is dit best handig en verlang je geen HD kwaliteit. Kan dit ook bij Orange ?

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, Orange TV + Internet is enkel voor Orange GSM abo's...

 

En ze hebben ook analoog, dus @Crazy Sat, zou het net zoals bij Telenet ook doenbaar moeten zijn om op meerdere plaatsen te kijken.

 

Infofiche

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben reeds jaren met twee GSM's abo's klant bij Mobistar , dit is nu toch Orange , of niet ?

Blijft enkel een vaste lijn , mijn vrouw is namelijk erg gehecht een een vaste lijn.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het probleem dan niet dat je op iedere plaats dat je wil kijken een soort "digibox" nodig hebt om te kijken. Bij telenet is het gemakkelijk dat je op iedere plaats waar je een kabelaansluiting hebt met coax je gewoon een TV kan aansluiten en laten scannen op de 22 analoge zenders. Voor de keuken,logeerkamer,slaapkamer,kinderkamer,enz... is dit best handig en verlang je geen HD kwaliteit. Kan dit ook bij Orange ?

Ja het is hetzelfde.

Een vaste lijn bieden ze niet aan.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat WTV/Focus niet analoog is te ontvangen ,klopt dit ?

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen enkele regionale is bij hen analoog te ontvangen. Geen idee of het bij TN wel het geval is.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...