Ga naar inhoud


Ervaringen met de Mag 256?


odul

Aanbevolen berichten


2 uur geleden zei baarsha:

Ik heb een mag256 hevc en volledig aan gesloten conform de instructies.

Alles doet het behalve beeld en geluid.

Het YouTube kanaal werkt echter wel.

Wat kan er toch aan de hand zijn?

Als het youtube kanaal doet, dan veronderstel ik dat deze juist is ingesteld. Ik heb nog gehad, dat ik geen geluid had, en dat kwam, omdat die op de verkeerde beeldinstelling stond, en die tv dit niet ondersteund. Het was iets te maken van 50 en 60 na de resolutie.

dat je geen beeld en geluid hebt, bij het invullen bij een url bij een portal, kan ik U geen advies geven, omdat deze url's veel illegaal zijn, en dit mag hier niet besproken worden. Maar gaat het niet over de portal url, maar om media van een stick af te spelen, die niet gaat, graag meer info, welk bestand en etc. Dit mag hier wel besproken worden.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
  • 7 maanden later...

Zal ik jullie wat vertellen bij de vuilnis zetten  na een update van de mag 254 kan ik  niet meer tv kijken die Ukraine volk komt er bij  niet meer in het lijkt het zelfde of dat ze een bukraket op je afsturen  

Zal ik jullie wat vertellen bij de vuilnis zetten  na een update van de mag 254 kan ik  niet meer tv kijken die Ukraine volk komt er bij  niet meer in het lijkt het zelfde of dat ze een bukraket op je afsturen  

Zal ik jullie wat vertellen bij de vuilnis zetten  na een update van de mag 254 kan ik  niet meer tv kijken die Ukraine volk komt er bij  niet meer in het lijkt het zelfde of dat ze een bukraket op je afsturen  

Zal ik jullie wat vertellen bij de vuilnis zetten  na een update van de mag 254 kan ik  niet meer tv kijken die Ukraine volk komt er bij  niet meer in het lijkt het zelfde of dat ze een bukraket op je afsturen  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heeft dat te betekenen.....? 1x schrijven is al meer dan genoeg, te veel eigenlijk als je het op die manier schrijft.

Als je een foute update gedaan hebt, ligt het alleen maar aan jezelf... voornamelijk omdat je geen informatie geeft wat je fout gedaan hebt.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...