Ga naar inhoud


vu+uno4k, blijft op startscherm hangen na update.


piet44x
Ga naar oplossing Opgelost door Tonskidutch,

Aanbevolen berichten


een apparaat dat geen reset mogelijkheid heeft of een resetknop ,en geen mechanische toetsen is een lastig product ,want het kan maar zo zijn dat de remote op een andere code is gezet .je moet altijd in het menu kunnen komen om een fabrieks reset te kunnen doen naar basis functies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@toskiduttch bedankt voor de info ,volgens mij heb ik de juiste procedure gevolgd met de usb stick,zal het nog eens nalopen ,anders moet ie maar terug de v u box ,het lijkt wel dat er weinig satboxen zijn waarmee het allemaal probleemloos gaat zonder bugs ,sinds1989 al sat ontvangst eerst analoog  en na de mediabox canal plus en canal digitaal boxen ,kwam de echostar 7000 duur kreng,nou dat haperde altijd  3 x persoonlijk naar echostar in almelo geweest met de box ,wat ze deden weet ik niet maar het bleef martelen totdat het mpeg 4 kwam moest ik toch  een andere box , haalde ik de apparaat gebonden hdd eruit en tot mijn verbazing werd ie probleemloos ,behalve opnemen en pause live ging natuurlijk niet meer . toen een vantage 7000 hd weer zon ellende box,werd vaak nieuwe firmware gebracht maar dat ging van ene bug naar de andere.10.000 kanalen kon die ook al nooit.biij 7000 crashte hij (had altijd een usb stick met backup kanalenen firmware))en veel gedoe met modules ,opende niet cds,of moeilijk tot de 3e module van cds toen ging het ,apparaat gaf de geest net na de garantie natuurlijk.maar ik heb al met al wel vanaf de armstrad 12 kanalen box geloof ik wel 20 boxen gehad,En dat kost teveel geld en tijd.laten die fabrikanten zorgen dat je altijd rebooten kan naar de oorspronkelijk firmware met de VU. in ieder geval bedankt forum leden  en als iemand de gouden tip heeft alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Misschien een Solo 4K overwegen, die werkt!

 

Als eerste koper van een nieuw produkt moet men er (helaas) rekening mee houden dat er kinderziektes kunnen optreden.

Treurig maar waar.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2 VU+ Uno 4K's door de handen gehad, en beide werken prima met het VTi image.... dus vermoed niet dat het aan de box ligt, kan uiteraard altijd een defecte tussen zitten :)

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC en 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO

Link naar reactie
Delen op andere sites

beetje peperkoek na sinterklaas dus

 

_HarmeN,

jij zegt dat er niets zichtbaar is in het display tijdens flashen !!!?

 

 

während des Flashvorgangs pulsiert die LED
ist der Flashvorgang abgeschlossen blinkt die LED

 

tijdens flashen pulseert de LED

na afloop van het flashen knippert de LED

dus

 

De beschrijving alleen al wat piet44x ondernomen heeft geeft al aan hoe er met de nieuwe UNO4K omgegaan is

Nog een suggestie aan piet44X, lever hem aan een ervaren VU+ bezitter die kan flashen en klaar ben je

Pleasant Street

Tim Buckley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt mij ook.

Ik heb hier in al die jaren vanaf de vroege sat geschiedenis een stuk of 10 tuners gehad waarvan een paar analoge die nog goed waren toen ze weg moesten, 3 die door bliksem gesneuveld zijn en 4 die nog goed functioneren. Als de TS er 20 versleten heeft en met de 21e nu problemen heeft is hij een enorme pechvogel of hij doet dingen verkeerd en kan iemand gebruiken met kennis van zaken.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

_HarmeN,

jij zegt dat er niets zichtbaar is in het display tijdens flashen !!!?

 

 

tijdens flashen pulseert de LED

na afloop van het flashen knippert de LED

dus

 

Klopt maar ik vind een LEDje geen display :)

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC en 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...