Ga naar inhoud


vu+uno4k, blijft op startscherm hangen na update.


piet44x
Ga naar oplossing Opgelost door Tonskidutch,

Aanbevolen berichten

hallo na een update blijft de uno+4k in het startscherm zitten het is de 1080p skin, komt niet verder 

 

de update was nodig omdat de standaard functies niet werkten ,diseqc 1,1  1.2 niet aanwezig , opnemen niet mogelijk op ext hdd portable seagate 1tb expansion 3.0 usb. en ook niet op diverse usb sticks , back up dus ook niet  van settings of kanaallijsten, ik moest een stab hh 120  motor aansluiten  om nog beeld te krijgen ,want dat was wel in te stellen, tot de update ,waarna de box niet meer door startscherm komt de 1080 p skin blijft op scherm.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Software opnieuw flashen!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stick er in met het image erop, ding aanzetten, wachten totdat lampje voorop snel knippert (ipv langzaam uit/aan) opnieuw starten en je bent 'klaar'.

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC en 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Stick er in met het image erop, ding aanzetten, wachten totdat lampje voorop snel knippert (ipv langzaam uit/aan) opnieuw starten en je bent 'klaar'.

Op een uno 4k verschijnt volgens mij op het display de melding dat er een update is gevonden en dat je op een toets moet drukken om deze te installeren. Druk je niet op een toets dan zal je box opstarten vanaf de flash. Je moet op een toets op je box drukken om de update te laten installeren.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Oeps, het ging over een Uno4k, ik heb het niet goed gelezen. Je hebt gelijk _HarmeN. Ik ga even in de hoek zitten en me schamen :)

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Specificaties VU+ Uno 4K UHDTV hybride ontvanger

Voorpaneel

  • LED Display

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

als ik naar de foto's kijk op de vu website zie ik ook niet echt ruimte voor een led display, zal wel een ledje zijn ergens, en dan onder de aan/uit button gok ik. Het is wel een fraai klein kastje.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo forum ,ik pak de uno 4k uit de box  afgelopen vrijdag ,sluit hem aan op 8-1 antenne systeem maar nergens in het menu is de diseqc 1,1 ( wel toneburst ,a-b ,a.b.c.d en usals wel) te ontdekken  ,dus stabmotor hh 120 aangesloten en satellieten ingelezen, maar dat draaien is niet handig , ook ging de box regelmatig crashen, een  groen scherm op de tv met met veel lezen soms om de 10 sec maar in 2 sec kon ik alleen lezen dat hij ging restarten en crashreport zenden.ook was er geen recording mogelijk laat staan een backup ,herkende wel de hdd maar verder kom je niet.dus op zoek naar software en dat ging ie laden via internet aan de box ,na enige tijd laden  stond er ergens klaar en 0 fouten op tv scherm ,dus box ging toen vragen om een restart te doen ,zo gedaan , ook de stick met software  laad ie niet  ,aangezien er geen enkele knop op de box zit behalve de ringlicht  aan uit led ,nooit gaat ie nu verder dan het 1080 p  zwarte scherm skin met onder in de hoek .standaard functies zouden toch normaal moeten werken zo uit de doos nietwaar?zodat je niet direct gedoe hebt. ,mvg piet44x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...