Ga naar inhoud


IPK file met Picons uitgepakt, waar zijn picons?


Mercurius11

Aanbevolen berichten


De .ipk zal de picons waarschijnlijk op een andere locatie uitgepakt hebben, in de map /picon

VTI gebruikt volgens mij voor picons, deze paden:

USB-Stick:
/media/usb/picon

 

Interne Flash:
/usr/share/enigma2/picon

...

Als de picons in directory /picon staan, zal je die moeten verplaatsen naar locatie /usr/share/enigma2/picon
Of je kan met een telnet command een symlink maken, die naar de picon map verwijst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hartelijk bedankt.!  In de Picon folder staan inderdaad ca 5000.png bestanden van het type Link.

Dit begrijp ik niet want in de /usr/share/enigma2/picon had ik zelf een aantal pions toegevoegd (voor kabel TV), dit zijn ook png bestanden, maar file bestanden van ieder 4k.

 

Als ik de Link bestanden probeer te kopiëren (naar een tijdelijke map), blijft de map leeg. Is het type Link bestand wel bruikbaar als icon bestand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

als het een symbolic link is moet die link ergens naar toe wijzen. Zie het maar als een snelkoppeling. als je in die directory een ls -la |more doet kan je zien waar ze naartoe wijzen.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

die linken moeten niet gecopieerd worden.De picon instellingen moet je zelf ingeven of dat doet je image voor je bij het opstarten van de box.

In openvix staan ze in directory picons en het image vind ze zelf bij opstarten.Voor de EPG moet je het ingeven bij de epg instellingen waar ze staan.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

alles staat netjes in de Picon map. Maar mogelijk kan VTI hier niet mee overweg en moet e.e.a. in /usr/share/enigma2/picon staan om te werken.

 

dat klopt, je hoeft alleen de .png bestanden in deze folder te zetten. Anders even filezilla client installeren op je pc, maakt het misschien gemakkelijker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...