Ga naar inhoud


IPTV - beste box


ranon

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb gehoord dat je in het buitenland ook de NL televisie kan ontvangen via IPTV streaming.

Woon in Frankrijk en heb een 40 mb/s internet lijn maar nog wel een oudewetse grote SD tv.

 

1)

Is IPTV legaal?

 

2)

Als ik NL televisiekanalen wil zien moet ik dan een nederlandse box kopen of kan dat overal?

 

3)

Om de NL kanalen te zien moet ik daarvoor een extra abbonement kopen?

En de engelse, franse en italiaanse kanalen?

 

4)

Ik heb me jaren met Sat bezig gehouden maar ik weet helemaal niks van IPTV boxen.

Kennen jullie een goede box wat betreft kwaliteit video en sound?

 

5)

Als ik me niet vergis moet ik een IPTV server abbonement kopen om een betrouwbaar beeld te ontvangen.

Kennen jullie een goede betrouwbare IPTV server verkoper?

 

 

  • Like 1

TF5000 PVR - 250 GB - FW Mrt. 2008

Link naar reactie
Delen op andere sites


1-Wat je allemaal op je Facebook voorbij ziet komen is illegaal!

2-providers met legale iptv kanalen maken over het algemeen gebruik van hun eigen boxen die je dan in bruikleen krijgt.

3-Wat bedoel je met Engelse en Italiaanse kanalen, kanalen van bijvoorbeeld Sky UK ontvangen in Nederland kan niet op een legale manier.

4-Bijna alles wat illegaal is is onbetrouwbaar, antwoord 2 is hier van toepassing.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Verder moet je nog rekening houden met regio blokkades.

Wat beeld geeft in Nederland zal niet onvoorwaardelijk beeld geven in Frankrijk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik reeds eerder geschreven heb aanbieders die o.a. Sky UK kanalen aanbieden zijn illegaal dus de iptv servers waar jij het over hebt zijn illegaal!

 

De boxen waar jij het over hebt zijn niet illegaal aangezien het enkel iptv boxen zijn, wat jij ermee wil gaan doen is wel illegaal mocht je een abonnement afsluiten op één van de twee bovenstaande providers.

 

Ps:ik zie dat je reeds je post hebt delete.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De posting is verwijderd wegens reclame/ verwijzingen naar aanbieders van iptv hardware.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook e.e.a. uitgeprobeerd, met proef accounts van 1 dag, niets betaald. Alle NL en EN en FR kanalen etc deden het! Maar je hebt nooit 1 garantie, en ze vragen om te betalen met je credit card! Nou, op illegale dingen doe je dat natuurlijk nooit.

Voor nl tv is er wel een legale mogelijkheid om op de pc te kijken, via een abbo op een streaming server. Ik heb de link maar denk niet dat ik die mag plaatsen. Gewoon goed googlen, dan vind je die wel.

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De links die hij hier had geplaatst waren links van illegale servers.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Fransb schreef:

Voor nl tv is er wel een legale mogelijkheid om op de pc te kijken, via een abbo op een streaming server. Ik heb de link maar denk niet dat ik die mag plaatsen. Gewoon goed googlen, dan vind je die wel.

 

Waarna die in Frankrijk niet werkt vanwege de Geo blocking.

Wanneer je in Frankrijk via illegale diensten informatie tot je neemt, kan je overigens een kop op de deur

verwachten.

 

Waarom wil Ranon niet legaal Nederlandse tv kijken via satelliet ontvangst?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps sorry, ik kwam al deze pagina's tegen op internet.

Ben al weer een tijdje niet op sat4all geweest. Klopt wat reclame betreft.

Maar jaren terug toen ik over topfield schreef is dat geen reclame?

 

Over sat gesproken.

Ik ben verhuisd, het is niet gemakkelijk hier om een Schotel te plaatsen, daarnaast heb ik geen HD sat receiver en de prijzen van Canal digitaal zijn de laatste jaren flink verhoogd.

 

Ik zoek een LEGALE manier om NL tv te kijken via streaming. Heb een snelle internet verbinding.

Boh.. niet gemakkelijk op deze manier :)

TF5000 PVR - 250 GB - FW Mrt. 2008

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Oeps .....

 

Over sat gesproken.

Ik ben verhuisd, het is niet gemakkelijk hier om een Schotel te plaatsen, daarnaast heb ik geen HD sat receiver en de prijzen van Canal digitaal zijn de laatste jaren flink verhoogd.

 

Ik zoek een LEGALE manier om NL tv te kijken via streaming. Heb een snelle internet verbinding.

Boh.. niet gemakkelijk op deze manier :)

Je zal in Nederland toch ook een abonnement op een provider moeten nemen.

 

Je kan natuurlijk met een link je signaal vanuit Nederland naar Frankrijk streamen met een slingbox.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan is dit abonnement iets voor jou.

 

Basis RecreatieHD € 15,95 (6 maanden per jaar)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, geen Canal Digitaal.

Ze zitten nu op 23,5 astra3, ik keek veel 28,2 engeland ook. Mijn dochter zat vaak op hotbird.

13, 23,5 en 28,2 op 1 schotel gaat niet lukken en daarnaast ook al zou het dan heb je 3 koppen nodig.

Verder zitten we op een plaats waar het moeilijk plaatsen is van een schotel door de bebouwing en bomen om ons heen.

IPTV is handig want je hebt alle kanalen zonder duos en trios te plaatsen op schotels.

Alleen weet ik nog steeds niet welke en hoe :)

En ik weet ook nog steeds niet of het legaal is of niet.

Alleen legaal zoek ik.

aangepast door ranon

TF5000 PVR - 250 GB - FW Mrt. 2008

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan kan je stoppen met zoeken, het is niet legaal.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...