Ga naar inhoud


Betaalde zenders doen het niet meer!


jessicawijn

Aanbevolen berichten

Hoi hoi

 

Ik heb gisteren bij de  Vu plus Duo2 een software update gedaan.Alleen doe de betaalde zenders het niet meer zoals de nederlandse hd zenders

Ik weet dat het aan het kast je ligt maar weet niet wat er aan de hand is.Weet hier iemand wat er niet goed kan staan in de instellingen?

 

Gr Jessica :(  :(

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ja, je softcam zal opnieuw gestart moeten worden.

 

Heb je de kaart al een keer uit de kaartlezer gehaald en opnieuw in de kaartlezer gestoken?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan zal je toch wat meer moeten vertellen.

 

Welke software gebruik je.

Wat voor update heb je uitgevoerd

Welke softcam gebruik je

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hoi hoi

 

Ik heb gisteren bij de  Vu plus Duo2 een software update gedaan.

Gr Jessica :(  :(

Wat voor mededeling was er op het scherm en hoe en ter info, waarom heb je die software update gedaan?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...