Ga naar inhoud


Geen beeld bij aantal zenders Regio 5555


Robin01

Aanbevolen berichten

Oké ga ik dan ook maar proberen wel apart dat dit de oplossing is. Maar moet dat een speciaal type zijn of gewoon een bouwmarkt kabel inbouwdoos?

Heb vandaag ook de Hirschmann ECD 1000 einddoos aangeschaft en gemonteerd, gelijk maar een goede Hirschmann coaxkabel aangeschaft. Nu 334 zenders gevonden ipv 310.

Echter heb ik wel op de Film1 kanalen glitches, dus niet naar te kijken hopen dat Ziggo dit binnenkort ook oplost?!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb vandaag ook de Hirschmann ECD 1000 einddoos aangeschaft en gemonteerd, gelijk maar een goede Hirschmann coaxkabel aangeschaft. Nu 334 zenders gevonden ipv 310.

Echter heb ik wel op de Film1 kanalen glitches, dus niet naar te kijken hopen dat Ziggo dit binnenkort ook oplost?!

 

Je moet eens voor de gein je coax rechtstreeks op de aarde aansluiten en kijken wat voor een kwaliteit aan signaal dan op de desbetreffende kanalen krijgt. Ik kreeg namelijk ook beter signaal dan via mijn AOP

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem zit niet in de contactdoos maar in een nieuwe opzetfilter van ziggo, het oude opzetfilter met 3 uitgangen moet verwijderd worden.

En hoe kom ik aan een nieuwe opzet filter? Ik heb de oude nog met radio, tv en data

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoe kom ik aan een nieuwe opzet filter? Ik heb de oude nog met radio, tv en data

Ziggo bellen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem zit niet in de contactdoos maar in een nieuwe opzetfilter van ziggo, het oude opzetfilter met 3 uitgangen moet verwijderd worden.

 

Hoeveel uitgangen heeft dan volgens jou een nieuw opzetfilter ? Ik heb gewoon de SQ601 en die heeft toch echt 3 uitgangen. Overigens heb ik op alle frequenties gewoon 99-100% signaal en een BER van 0.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tevens ook maar gelijk een nieuwe signaalversterker besteld was ook wel aan vervanging toe. Hirschmann HMV41

Deze gebruik ik ook ism Ziggo en werkt top!

post-54808-0-85387400-1498308221_thumb.png

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat ook om de Power getallen deze behoren ook laag te zijn en zeker onder de 7 a 8 te blijven maar 0 is nog beter.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat ook om de Power getallen deze behoren ook laag te zijn en zeker onder de 7 a 8 te blijven maar 0 is nog beter.

Ik heb dezelfde versterker sinds een tijd ook in gebruik, maar kreeg (volgens de theorie) te hoge powerwaarden, welke precies weet ik niet meer. In de praktijk merkte ik geen negatieve effecten. Toch heb ik de data/tv/radio splitser maar weer teruggeplaatst om het modem via die splitser aan te sluiten.

Ik vraag me wel af hoe die powerwaarden bij jou zo laag blijven. En wat zijn die waarden dan zonder de versterker er tussen.

Ik had het modem op uitgang 1.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...