Ga naar inhoud


Na update Openpli van vandaag geen beeld meer.


erwin05-verwijderd

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Vanmiddag had ik nog beeld op met mijn Solo2 toen ik deze update geen beeld meer op alle zenders.

 

Ik vermoed dat er een bug zit in de update van vandaag.

 

Mijn solo geeft wel beeld na de update van vandaag.

 

Net de solo2 geflashed maar gaat niet verder in de setup en geeft de melding failed als er gezocht wordt naar satellieten in tuner A.

 

Zijn er meer mensen die na de update van vandaag geen beeld meer hebben?

 

Ik ga nu het image van een aantal dagen terug proberen.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ga nu het image van gisteren flashen als die werkt is het wel een ernstige bug.

 

Ik heb nog niks op het forum van Openpli gelezen dat mensen dit melden.

 

De tuner kan ook kapot zijn wie weet.

 

Update:

 

Image van gisteren locked wel alle 4 de satellieten ABCD.

 

Dus het image van vandaag heeft een bug.

 

Geen beeld meer op alle zenders.

 

ik heb daar geen account misschien iemand die deze bug wil melden bij openpli?

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In het engelse deel van het pli forum wordt inderdaad melding gemaakt dat er wat problemen zijn met sat tuners van VU. Twee gebruikers met een solo2 melden dat het stuk is...

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms heb je na een update dat Oscam niet meer actief is, deze in het menu dan even weer activeren.

 

Oscam is zeker het probleem niet.

 

Zoals ik al zij alle zenders dus ook FTA.

 

Alle zenders van ABCD staan op zwart en flash ik het image van gisteren dan krijg ik tijdens de setup/wizard op tuner A Failed bij alle 4 de satellieten.

 

Zal straks de update van vandaag (15-03) binnen halen en kijken of het is opgelost.

 

Edit:

 

In de update van vandaag 15-03 is het probleem nog steeds aanwezig alle zenders nog steeds op zwart.

 

Melding op alle zenders is: geen data op de transponder! (timeout reading PAT)

 

Op de site van openpli ondernemen ze nog steeds geen actie.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier een Vu Ul4k en gebruik PLI5. Vanmorgen nog een update gedaan en geen enkel probleem. Maar de makers van deze PLI5 zijn al wat verder want ook x265, HEVC wordt hier perfect afgespeeld.

 

Is Openpli 5.0 officieel vrijgegeven dan? niks op de openpli forum te vinden.

 

Wat jij gebruikt zal wel Openpli-5 (still next master)zijn.

"We ride together, we die together. Bad boys for life."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt maar die PLI5 werkt wel. Ik ben al jaren gewend aan PLI en vind daardoor het switchen naar bv VTI of BH, best lastig maar zou zomaar kunnen gebeuren.

Daarom heb ik deze PLI5 er nu op staan en ben erg tevreden, zeker als je deze image vergelijkt met de originele PLI4. (verder zijn ze daar nog niet)

Maar omdat er hier wordt beweert dat VTI ook x264  2160p, AVC codec wordt afgespeeld, wil ik dit morgen met eigen ogen zien.

PLI5 komt niet verder dan 2160p HEVC codec.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bugs komen wel eens voor ... met juiste feedback en melding bij desbetreffende image bakkers komt dat altijd op zijn pootjes

 

Bram46, zout op met jouw PLI5 die je te pas en te onpas in brengt op het VU+ forum.

onjuiste informatie is strafbaar ook qua forum info. (de mods doen er maar mee wat ze willen, ik geloof jou berichten voor geen meter)

This Is Not America

David Bowie + Pat Metheny

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bugs komen wel eens voor ... met juiste feedback en melding bij desbetreffende image bakkers komt dat altijd op zijn pootjes

 

Bram46, zout op met jouw PLI5 die je te pas en te onpas in brengt op het VU+ forum.

onjuiste informatie is strafbaar ook qua forum info. (de mods doen er maar mee wat ze willen, ik geloof jou berichten voor geen meter)

 

Dat staat je helemaal vrij mijn berichten niet te geloven en daar lig ik vannacht wakker van, geloof me.

Ik heb deze image gevonden toen die nog maar net uitwas en toen ik die had binnengehaald had ik een bestand met de naam:

openpli-5-beta-vuultimo4k-20170119_usb. Dus hoe heet die image dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is nog GEEN PLI 5.0.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...