Ga naar inhoud


Aansturing rotor


OmePeter

Aanbevolen berichten

Afgelopen zondag heb ik geprobeerd mijn solo2 van nieuwe images te voorzientoe. Ik draaide op open pli tot tevredenheid. 

Eerst openpli, geflashd. Hierna kreeg ik mijn rotor niet draaiende bij wisseling van kanelen. Van alles geprobeerd. Maar geen succes.

Andere images geprobeerd, zoals openatv en VTI. Echter het zelfde probleem. Ik kan mijn schotel wel draaien met "draai oost, draai west" maar niet met de zenderlijst van Hans of Henksat. Ik krijg wel de kanalen op 19 graden. Als ik de schotel verdraai, gaat hij wel weer terug naar bv. ARD of ZDF.  Waar kan dat aan liggen?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Gebruik je USALS? heb je je positie goed in de ontvanger gezet?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik gebruik Usals en mijn positie staat er goed in.  Ben verder gegaan met bepaalde dingen uit te sluiten. Mijn dreambox 500HD op de zelfde schotel gebruikt.Werkt perfect.

 De ander receiver van de Solo2 gebruikt Helemaal geen signaal meer. Maar ik kan de rotor wel verdraaien. Ik weet het even niet meer.

aangepast door OmePeter
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gevonden!

Deze Vu+ heeft twee tuners. Ik had ze alle twee geconfigureerd met ´rotor´. Heeft bij de vorige images altijd gewerkt. Nu tuner B niet geconfigureerd. 

Het werkt weer als voorheen. Maar ondertussen een Vu+ Uno 4K gekocht, hier in Spanje en was nog iets goedkoper als in Nederland. Was ik al lang van plan.

Bedankt iedereen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...