Ga naar inhoud


Sneller internet op jouw adres?


Prawo

Aanbevolen berichten

Voor iptv is een internetverbinding nodig die snel genoeg is.

 

Zie hier wat de Consumentenbond schrijft over KPN als DSLnetwerkbeheerder en controleer wat er op jouw adres aanwezig is of binnenkort gaat komen
Komt er sneller internet op jouw adres? https://www.consumen...L_NB_L_20170702

 

Ook een handige link is deze: https://netco-fpi-info.fourstack.nl/

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites


Dan is vervolgens de vraag of je in alle opzichten de voordeligste provider hebt.
Soms loont het de moeite dit uit te zoeken.
Daarbij kunnen de opgegeven links behulpzaam zijn.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziggo is geen iptv.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier KPN Internet en TV basis met 100 mb internet voor 5 euro extra per maand.

 

Hier voor € 29,95 per maand NLE alles-in-1 met 100 Mb via het KPN netwerk.

Volgens mij kan KPN zelf daar niet tegen op zodat je je kunt afvragen waarom je nog bij KPN zit/blijft.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier voor € 29,95 per maand NLE alles-in-1 met 100 Mb via het KPN netwerk.

Volgens mij kan KPN zelf daar niet tegen op zodat je je kunt afvragen waarom je nog bij KPN zit/blijft.

 

9 Maanden voor 29,95 daarna 39,95. Zet je het pluspakket bij NLE aan kom je op 49,95. Dat is dus bijna dezelfde prijs als bij de KPN. Ik ben KPN compleet en heb gratis het pluspakket en korting op mijn mobiele sim only abbo. Het enige voordeel is dus de 100 mb internet bij NLE waar ik nu 5 euro p/m voor betaal bij KPN.

Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3

FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij hebt je kans voorbij laten gaan want dat bedrag van € 39,95 is er pas sinds kort (en gaat bovendien pas in na negen maanden).

 

Sommigen willen op de kleintjes letten.

Anderen hebben die extra toeters en bellen helemaal niet nodig.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Was ik ook altijd.
Maar er bleken goedkopere oplossingen, net als bij telefonie. Ook daarbij jarenlang KPN gesponsord.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk ook naar goedkoper. Maar als ik kijk wat ik nu bij de KPN heb en dat vergelijk bij een andere provider kom ik of op hetzelfde bedrag of duurder uit. Nooit goedkoper. Dus schiet niet op.

Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3

FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

KPN kan op mijn postcode het dubbele leveren dan andere providers, zoals NLE.

Dit omdat zij gebruik kunnen maken van de wijkkasten en channel bonding.

Je moet trouwens vlak op die wijkkast zitten wil je 100 Mb/s geleverd kunnen krijgen, dus niet voor iedereen weggelegd.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...