Ga naar inhoud


film 1 sundance stopt


de vrije fries

Aanbevolen berichten


Misschien wordt het ook tijd om alle Film1 zenders in HD uit te zenden met AC3/Dolby

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Het zal wel aan mij liggen maar ik zie bitter weinig verschil tussen al die aanduidingen van filmkanaal namen. Het dansen in de zon is al even onzinnig als het wonen in de 13e straat (iets wat in vrijwel alle Amerikaanse steden taboe is net als huisnummer 13 of flatgebouw verdieping 13 overigens, hoezo bijgeloof? :P )

 

Als ik zie hoe mijn oudste dochter en haar gezin Netflix als hoofdbron voor films gebruiken dan snap ik sowieso niet waarom al dit soort abonnee clubjes er eindeloos mee doorgaan. Ik ben geen expert op dit gebied maar krijg toch het gevoel dat dit een aflopende zaak dreigt te worden. Of zie ik dat verkeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij veranderen ze gewoon de naam; niemand zal er last van hebben.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vooralsnog biedt Film1 meer en betere films dan Netflix en met Film1Go kan je ze ook on demand zien.

Regelmatig dat ik een film die ik wil zien niet op Netflix te vinden is. Ik noem het ook wel eens Netnix.

Maar Netflix is goedkoper, je kan en mag je abonnement ook delen en het klinkt natuurlijk populairder en eigentijdser (imago dus) dat je gaat Netflixen ipv. Film1 kijken.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...