Ga naar inhoud


Sky radio via Joyne -stil


zeeteefje

Aanbevolen berichten

  • Moderator
1 uur geleden zei zeeteefje:

Het Dolby AC3 patent is op 1 februari 2017 verlopen en kan nu licentievrij gebruikt worden.

Je hebt gelijk, in dat geval heeft Joyne een excuus minder om geen Dolby Ac3 5.1 geluid mee te sturen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Jammer, het had zo mooi kunnen zijn.

Ik heb echt geen touw kunnen vastknopen aan het commerciële beleid van Joyne.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Rocco99:

 

euforieperiode?

 

Jazeker wel!

"Eindelijke concurrentie voor CDS", was de teneur.

Tja, prijs de dag nooit voor het avond is.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei luisteraar:

Nou nou CD maakt al een vergelijking op hun website dus wel degelijk al een concurrent. 

Achter de schermen zal wel flink gewerkt /onderhandeld worden. 

Ik laat me verrassen dadelijk is joyne een doorstart van CD

Dat zal nog lang duren vrees ik. Ondanks dat bepaalden cd de grond inboort qua klantvriendelijkheid en helpdesk, ben ik gisteren vriendelijk en perfect geholpen.

voor de technische zaken, ben je beter hier, misschien moet joyne en m7 eens een flinke donatie doen naar sat4all :)

maar kan je dit niet melden aan sky radio zelf?

een mailtje van

geachte,

ik luister graag naar u radio station, maar ik kan jullie station niet via dab+ of fm ontvangen door de constructie van het gebouw, en via joyne, krijg ik geen klank meer, waardoor ik nu niet meer naar jullie station kan luisteren wat ik betreur :(.

misschien zal sky radio joyne wakker schudden, want ontevreden luisteraars, kan ieder gezond radio station missen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

wie verantwoordelijk is voor goede ontvangst is me nu niet duidelijk. 

Vroeger had je de omroepen en de ptt deed de verspreiding. 

Bij problemen kon je de radio controle dienst bellen. 

Het ziet er nu naar uit dat de radio zenders zelf voor de verspreiding moet zorgen en de tv zenders houden zich niet mee bezig de providers kunnen tv content aankopen. 

Ik kan het totaal mis hebben. 

De vraag wordt dus moet je joyne of sky aanspreken bij ontvangst problemen 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Joyne, die levert het signaal bij jou thuis.

 

Alleen heeft Joyne ervoor gekozen het contact via dealers te laten lopen, alleen hebben die daaraan extra werk zonder dat ze er zelf een voordeel van hebben.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei ceesv:

Joyne, die levert het signaal bij jou thuis.

 

Alleen heeft Joyne ervoor gekozen het contact via dealers te laten lopen, alleen hebben die daaraan extra werk zonder dat ze er zelf een voordeel van hebben.

En ik weet niet of ze er veel extra tijd in steken voor zo'n zaken, wetende dat je als dealer maar een goeie 7€/jaar per aangemaakte klant krijgt. Als dit een verdeler is die zelfstandig nog ander werk doet, en die moet zich met allelei zo'n zaken bezig houden, dan steekt die snel toe aan zijn dealer vergoeding. De werkuren zijn al snel 45€/uur ( in belgie toch).

je kan zeggen, ze weten het voor ze er aan beginnen, dat is juist. 

Maar als dealer, krijg je een module, die volledig openstaat, om te demonstreren aan je klanten, en gratis tv kijken, is toch mooi meegenomen ;) :D

een module steek je zo in je zakken, als je van je verkooppunt naar je privë gaat, als die niet samen ligt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat is een ongepaste opmerking.

Iemand tot een misdrijf aanzetten is uitlokken van een strafbaar feit.

Zullen we hier ook aangeven wanneer jij niet thuis bent zodat men je tv  van de muur kan schroeven en illegaal mee kan nemen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Terug ontopic.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Heeft maar 10 dagen geduurd.

Wanneer zou Joyne hun klanten informeren?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is meer aan de hand in het Joyne aanbod, maar communicatie erover is er niet.

En over de beloofde ontvangstrapporten in de Algarve horen we evenmin iets.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...