Ga naar inhoud


Sky radio via Joyne -stil


zeeteefje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Op 10-9-2017 om 22:11 zei sattv4iedereen:

Maar als dealer, krijg je een module, die volledig openstaat, om te demonstreren aan je klanten, en gratis tv kijken, is toch mooi meegenomen ;) :D

een module steek je zo in je zakken, als je van je verkooppunt naar je privë gaat, als die niet samen ligt.

Ik kan me niet voorstellen dat een dealer de module mee naar huis neemt.

Want het beeld is volgens enkele leden zo slecht, daar wil je zelfs niet naar kijken.

ik heb een abo, in de caravan goed beeld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dat is dan wel een kort door de bocht opmerking.

Het zou op zijn minst handig zijn om erbij te vermelden op welke locatie het beeld goed is en met welke schotel.

Kijk, in NL zal dit met een kleine schotel natuurlijk geen probleem zijn.

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hoe je het beeld ervaart wordt niet bepaald door de afmetingen van de schotel maar door de afmetingen van je beeldscherm.

Hoe groter het beeldscherm, des te meer artefacten je ziet door de lage bitrate.

 

Op kleine schermpjes zoals die in caravans gebruikt worden zullen die minder opvallen.

Je mag ondertussen de conclusie trekken dat Joyne zich echt alleen op de kampeermarkt concentreert, zoals ze zelf aangeven.

Ook hun abonnements-systeem, per maand te activeren, maakt dat duidelijk.

 

Wanneer je naar hun dealernet kijkt zie je dat daar Caravan verkopers vertegenwoordigd zijn.

 

De vraag is of je met dit concept je satelliet in de lucht kunt houden.

In een huiskamer met een grootbeeld scherm denk ik dat je de beeldkwaliteit, dan wel het gebrek daaraan je gaat storen.

 

Joyne is echt bezig het record aan programma's op één transponder te "verbeteren".

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Jürgen:

Maar dat is dan wel een kort door de bocht opmerking.

Het zou op zijn minst handig zijn om erbij te vermelden op welke locatie het beeld goed is en met welke schotel.

Kijk, in NL zal dit met een kleine schotel natuurlijk geen probleem zijn.

 

 

 

Ik weet niet of je het zo bedoeld of gewoon slecht hebt verwoord, maar je doet het nu over komen alsof de schotelmaat enige invloed heeft op de beeldkwaliteit en dat is  niet het geval.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jürgen bedoelt Ontvangst-kwaliteit.

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze weten het allemaal zo goed in Siegerswoude en Joyne wordt het dus niet met hun belabberde uitzendingen.

Jammer van al die energie,en zeg nou zelf 9oost is niet een hele bekende positie 10oost wel!

Ik wil graag zeggen dat het hele 45cm verhaal dus een flop is en die transponders op 9 oost niet veel sterker zijn dan op 23,5oost

En dan nog hun Ci+ module bah ik wil smartcard.

Leuk verhaal in heel europa,ik koop toch liever grotere schotel als ik ik zuid spanje zit op cd te kijken op 23.5

HP proliant dual processor rackserver met freebsd unix,HP small form factor desktop met ssd Linux mint ,raspberrypi3,HP gigabit switch,Draytek 2820,VU+DUO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...