Ga naar inhoud


Sky radio via Joyne -stil


zeeteefje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Klopt, ook hier (radio)stilte op het audiokanaal van Sky :(

 

Gigablue UHD Trio 4k met OpenATV 7.1 / Octagon SF8008 met OpenATV 6.4

Imperial DABman i150, DAB+, FM, Internetradio

Visiosat Big Bisat / Triax 64cm met:
42 * 39 * 36 * 33 * 28.5 * 23.5 * 19.2 * 16 * 13 * 10 * 9 * 4.8 * 3 gr oost / 1 gr west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je eens zal moeten nadenken en/of bestuderen, waarom mensen naar een radio station via satelliet en niet via de 3 meter band ( volksmond fm band) of via het internet luisteren?

ik heb een foutje gemaakt, eigenlijk moest dat een citaat zijn op rocco99 zijn laatste bericht boven mijn bericht.

nu heb ik ongewild het topic vervuild :(

aangepast door sattv4iedereen
Fout,moest een citaat zijn.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt. Maar het probleem bij joyne is, dat een probleem via de dealers moet. Vinden zij het onbelangrijk, en gaat dat niet naar joyne,weten ze het niet, en lossen ze het ook niet op. 

Ik weet niet of iedere zender gemonitord wordt, of die goed werkt, daar zal wel iemand kunnen op antwoorden.

daarom prefereer ik een minimale dienst, om problemen zonder ommeweg, door te geven aan joyne.

nu schuift joyne dit door naar de verdelers, die een goede 7€/jaar krijgen per abonnee.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik alle postings over joyne op dit forum door mijn hoofd laat gaan wordt ik voorlopig geen klant. 

Ik ben niet tevreden over snelheid verhelpen storingen zoals hier radio. 

Ik vind de beeldkwaliteit belabberd hd programma's met 5mb bitrate. 

Het programma aanbod staat mij niet helemaal aan ze kunnen wat mij aangaat 15 tv zenders er af gooien daarvoor beter beeld en evt national geo erbij zo te lezen zit die er niet bij

Link naar reactie
Delen op andere sites

'T Ja, bbc vergelijken met joyne :confused:? Zoals we hier zeggen gent brugge is ook niet in 1 dag gebouwd.

maar een zender die er al dagen uitligt, hoort niet, als je geloofwaardig wil overkomen naar de klanten.

ik heb heel vroeger nog beelden gezien, van de controle kamer van de astra satellieten, hoe die gemonitord werden, en hoogstwaarschijnlijk, bij de minste fout werd bijgestuurd. Dit kan je niet verwachtende zijn van joyne, maar je zou toch verwachtende kunnen zijn dat een of meerdere de zenders controleert of die goed werken of niet en doorgeven. De oorzaak vinden en oplossen is een ander verhaal. Want op een of ander manier moet de muziek van sky radio bij joyne geraken, om het zo te zeggen. Hoeveel schakels zitten daartussen? Is de aanvoer goed?

maar joyne heeft nog heel wat werkpuntjes, die verbeterd moeten worden, om een goede tv aanbieder te worden, en ik kan begrijpen dat dit de nodige tijd vraagt, maar niet te lang. Want als ik de site van cd zie, zijn ze aan het concureren. Er is een zeer goede aktie, maar ook weer met een groot nadeel.

en wat betreft die tv app, heb ik nog gelezen, dat het niet is dat je het content via satelliet mag uitzenden, je het zonder meer ook via het net mag doen, maar das top offic.

 

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je mag stellen dat er bij Joyne een groot gebrek aan ervaring is.

 

Een transponder configuratie waarvan hier op het forum al vooruit aangegeven werd dat die niet zou werken.

Het terug draaien van die beslissing zonder het aantal zenders per transponder te reduceren, met als gevolg HD (motor sport)zenders met 3 Mb. bitrate.

Pretenderen dat een 45 cm schotel in alle gevallen voldoende is, en dat met transponder specificaties die het signaal op 1,5 dB achterstand zetten.

In de zeldzame gevallen dat men zelf nieuws naar buiten bracht de beloftes niet waarmaken.

De verkoop leider van Joyne die de technische staf feliciteert met het in de lucht zetten van de eerste zenders die dag en de daarop volgende dag, waarna er dagenlang niets te zien is.

De communicatie naar de klant grotendeels exclusief laten lopen over één journalist van één website.

Reacties van tevreden gebruikers op de website zetten terwijl en nog geen CI modulen in de winkel lagen.

 

Roepen dat men alles beter gaat doen, maar geen beloofde beeldkwaliteit leveren (bitrate) en geen aandacht voor Dolby geluid.

 

Wanneer je in het water valt en je kan niet zwemmen, zijn er 2 opties.

- Je leert heel snel zwemmen en overleeft.

- Je leert niet zwemmen en verdrinkt!

 

Ik ben benieuwd wanneer ze tot dat besef komen.

Ze hebben zich nog niet afgevraagd waarom Canaldigitaal de communicatie met de klant niet (meer) via de handelaar laat lopen, maar rechtstreeks voor de klant bereikbaar is bij problemen.

 

Ook de vakhandel heeft zo zijn bedenkingen, bij mijn satellietdealer zijn er geen Joyne artikelen leverbaar.

 

We zullen zien wat de toekomst brengt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

een volledige 5.1 ac3 stream heeft een bitrate van 0,4 mb. 

Bij 10 zenders op een transponder kost dat 4mb bij de johne bitrate kost dat 1 a 2 tv zenders. 

Joyne kan twee dingen doen een transponder er bij nemen of zenders dumpen. 

Joyne kan het ook zo laten de meeste klanten hebben geen eisen 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een AC3 stream kost niet alleen bandbreedte, maar ook geld, namelijk licentiekosten welke betaald moet worden aan de licentiehouder.

Verder dient je uitzendstraat ingericht te zijn voor Dolby geluid

 

Trek zelf je conclusie waarom er geen AC3 dolby 5.1 geluid is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei sattv4iedereen:

Ik denk dat je eens zal moeten nadenken en/of bestuderen, waarom mensen naar een radio station via satelliet en niet via de 3 meter band ( volksmond fm band) of via het internet luisteren?

ik heb een foutje gemaakt, eigenlijk moest dat een citaat zijn op rocco99 zijn laatste bericht boven mijn bericht.

nu heb ik ongewild het topic vervuild :(

Voor mij is het gemakkelijker om bvb Sky radio via satelliet te beluisteren, installatie aangesloten op mijn stereo keten en bijna iedere kamer luidsprekers aangesloten. ik kan via de FM of DAB+ Sky niet ontvangen en via internet teveel onderbrekingen hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...