Ga naar inhoud


Iemand IOS 11 al geinstalleerd ?


ronaldsl

Aanbevolen berichten


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik gebruik IOS 11 op mijn 2x iPad al sinds dat die als Beta verschenen is en dat tot nu toe probleemloos.

 

Nu staat hier de laatste (GM) Beta op welke gelijk is aan de officiële gisteren opgeleverde versies.

Ik zie eigenlijk alleen verbeteringen en heb nog geen problemen ervaren.

I.c.m. de iPad gebruik ik best veel de Apple TV om films te streamen maar met Chromecast heb ik helaas geen ervaring.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Jurgen voor je reactie. Ik wacht nog ff met de updat want er schijnt nogal wat verandert te zijn geworden (??) ik stream nu beeld via ziggo of cd app en dat gaat prima. Soms maken ze niet meteen  contact, maar meestal dan wel weer na een paar keer. 99% vd tijd gaat het meteen goed. Ik zit er bijna over te denken om de hele sat installatie maar de deur uit te gooien. Na dikke anderhalve week kijken via ipad begint ook te wennen, hij ligt toch voor mn neus...... Mis de zapper alleen wel....ha ha, zap natuurlijk nu via ipad. Maar ach, kan tv kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het al een tijdje overal op draaien en functioneert perfect. Vooral op de iPad is het een enorme verbetering.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je iets landscape bekijkt en daarna de pagina weg swipt en daarna een portrait pagina wil openen wil het scherm niet roteren.

Klein foutje en er zal wel een update voor komen binnen niet afzienbare tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei henkie73:

klopt er zitten nog veel fouten in IOS 11.

dus ik zou nog even wachten met updaten.

 

gr.

henk

 

Dan ben ik toch benieuwd wat de VELE fouten zijn.

Ik gebruik versie 11 al vanaf de uitgifte Beta versie voor zowel iPad 4 Mini en MacBook Pro maar heb nog geen noemenswaardige fouten kunnen ontdekken.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is in ieder geval een update, 11.0.1 nu beschikbaar.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...