Ga naar inhoud


Iemand IOS 11 al geinstalleerd ?


ronaldsl

Aanbevolen berichten

Is die ook voor een ipad mini 2? of is de support gestopt voor deze?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ook geschikt, zie onderstaande tekst..

 

Alleen de onderstaande iPhones en iPads zijn geschikt voor iOS 11:

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank, ik zal wel een melding krijgen dan als die er aankomt. Toen ik laatst keek een week of 2 geleden, waren er geen updates en ik had nog ios 10.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei sattv4iedereen:

Dank, ik zal wel een melding krijgen dan als die er aankomt. Toen ik laatst keek een week of 2 geleden, waren er geen updates en ik had nog ios 10.

 

Ios11 is pas een week uit dus ik zou eens een controle doen of je een update hebt van Ios11.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-9-2017 om 10:34 zei Jürgen:

 

Dan ben ik toch benieuwd wat de VELE fouten zijn.

Ik gebruik versie 11 al vanaf de uitgifte Beta versie voor zowel iPad 4 Mini en MacBook Pro maar heb nog geen noemenswaardige fouten kunnen ontdekken.

 

dan lees dit maar eens door

 

https://www.iculture.nl/nieuws/ios-11-bugs-problemen/

 

gr.

henk

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste zaken die genoemd worden zijn geen bugs maar gewoon veranderingen of zaken die tijdelijk zijn uitgezet en later weer terugkomen zoals de appkiezer in de linkerrand. De echte bug, het mailprobleem, is nu opgelost met 11.0.1 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit inmiddels op 11.0.2 op iPad mini en iPhone, werkt prima, nog geen probleem ondervonden. Na de overstap van 10 naar 11 viel wel op dat ik meer vrije ruimte had.

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meer vrije ruimte komt door de nieuwe APFS bestandstruktuur 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Voordat die trein stopt kan je weer verder met 11.1.2

 

---------------------

iOS 11.2

Waarschijnlijk is dit de laatste update voordat Apple iOS 11.2 uitbrengt. Wat we nu al weten is dat deze update onder andere het probleem met de Rekenmachine-app oplost, waarbij het snel drukken op toetsen ervoor zorgt dat de invoer niet juist wordt geregistreerd. Ook legt Apple in deze update uit wat de bluetooth- en wifi-knoppen in het Bedieningspaneel nou echt doen. Dit gebeurt met een tekst in een extra schermpje.

Lees het laatste nieuws over iOS 11

appletrein.jpg

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...