Ga naar inhoud


Puntensysteem op dit board


D-box

Aanbevolen berichten

Ik zie niet in mijn profiel wie mij minnetjes of plusjes geeft, ik gebruik IE 11.

 

Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram  begin ik niet aan.

Ik ben gewoon een ouderwetse man.

 

En stel dan dat ik het zou kunnen zien wie me onterecht een min-punt heeft gegeven; wat zou ik er dan aan kunnen doen?

1.  Met een hakbijl hem komen bezoeken (wat ik nooit zou doen).

2. Bij ieder bericht wat hij plaatst een min-punt geven (wat ik ook nooit zou doen).

 

Ik dank Michel hartelijk dat hij ons board van deze onzin verschoond heeft.

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Je snapt denk ik de bedoeling niet helemaal. Je bedoordeeld iemand op basis van zijn bijdrage en niet op basis van zijn kop.

 

Dat er een stel domkoppen waren die dit systeem misbruiken voor zaken waar het niet voor bedoeld was, kan je het systeem niet kwalijk nemen. Het is ook nog helemaal niet zeker dat het permanent weg blijft, ik moet alleen op zoek naar een methode om misbruik beter te voorkomen, want als het terugkomt, zal misbruik aangepakt worden.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Michel

Dank voor je reactie.

 

Als iemand een goede input geeft over een bepaald onderwerp, kan je hem/haar gewoon bedanken in het desbetreffende topic; daar kan je wel een puntensysteem aan hangen, maar dat is toch totaal onpersoonlijk.

 

Neem jou nou: Jij hebt gelukkig dat puntensysteem afgeschaft, en ik heb je hiervoor herhaaldelijk bedankt; dat is toch persoonlijk.

 

Wat er met @Luisteraar is gebeurd (zoals ik in #1 aanhaalde in dit topic) is toch totaal van de gekke; hij werd gewoon de grond ingeboord en stond op -9, gewoon omdat sommige mensen hem niet mogen.

 

Hij heeft niemand uitgescholden oid, hij vertelde gewoon zijn visie.

 

Je kan toch gewoon iemand een compliment maken, daar heb je geen puntensysteem voor nodig.

 

IK GEEF JOU EEN COMPLIMENT MICHEL OMDAT JE DAT PUNTENSYSTEEM HEBT AFGESCHAFT!

 

Groetjes,

Tom

 

 

 

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei sattv4iedereen:

Ik weet niet of die functie nog bestaat, maar als je nu echt iemand niet kan luchten, etc etc

 

En toch is dat een algemeen bekende valkuil van geschreven woorden via mail, whatsapp, sms, een brief, een forum, Fakebook, Twitter en de rest van die geschreven meuk. Het zijn bekende vormen van beperkt communiceren, waardoor een boodschap verkeerd opgevat kan worden, terwijl je face-to-face iets kan verduidelijken of nuanceren waardoor een boodschap totaal anders overkomt. Wat of hoe bedoelt iemand werkelijk iets?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei D-box:

Hoi Michel

Dank voor je reactie.

 

Als iemand een goede input geeft over een bepaald onderwerp, kan je hem/haar gewoon bedanken in het desbetreffende topic; daar kan je wel een puntensysteem aan hangen, maar dat is toch totaal onpersoonlijk.

 

Neem jou nou: Jij hebt gelukkig dat puntensysteem afgeschaft, en ik heb je hiervoor herhaaldelijk bedankt; dat is toch persoonlijk.

 

Wat er met @Luisteraar is gebeurd (zoals ik in #1 aanhaalde in dit topic) is toch totaal van de gekke; hij werd gewoon de grond ingeboord en stond op -9, gewoon omdat sommige mensen hem niet mogen.

 

Hij heeft niemand uitgescholden oid, hij vertelde gewoon zijn visie.

 

Je kan toch gewoon iemand een compliment maken, daar heb je geen puntensysteem voor nodig.

 

IK GEEF JOU EEN COMPLIMENT MICHEL OMDAT JE DAT PUNTENSYSTEEM HEBT AFGESCHAFT!

 

Groetjes,

Tom

 

 

 

 

 

En voila bovenstaand gelijk maar een voorbeeld van NIET KUNNEN LEZEN ;)

 

Hoezo afgeschaft? Dat zegt MIchel helemaal niet, dit is wat er werkelijk staat:

 

Het is ook nog helemaal niet zeker dat het permanent weg blijft, ik moet alleen op zoek naar een methode om misbruik beter te voorkomen, want als het terugkomt, zal misbruik aangepakt worden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi  kiekiek,

Ik had het wel gelezen hoor,

Ik hoop dat het puntensysteem weg blijft.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Sprietje:

Wat een drammer is die D-box tegen beter weten in.

 

Nouja, dat mag jij vinden, eerst had je het over mijn aantal berichten op dit board (die er duizenden zijn geweest) en nou deze opmerking; Nja ik laat je gewoon in je eigen waarde, je bent een meester in cijfers en berekeningen, dat geef ik toe.

 

Ik val jou niet aan, waarom je mij aanvalt zal je wel een reden voor hebben.

Ik heb gewoon  respect voor jou met al je berekeningen.

 

Waarom je mij een "Drammer tegen beter weten in" vindt mag je vinden.

 

Ik laat jou in je eigen waarde.

 

Van mijn kant: no hard feelings.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom is dat allemaal nodig :confused:?

Als er een bericht of lid me niet aanstaat, laat ik dat/die links liggen. Ik ga die niet eerst aanvallen. Tellen de fatsoenregels op het forum nog? Als ze me herhaaldelijk ongepast aanvallen, dan kunnen ze wel eens een pm krijgen van mij, en in al die jaren, heb ik dat met 2 leden gedaan.

En om  op een ander bericht te reageren van face to face, meer duidelijkheid is dan schrijven, ja. Maar met de emoticons van het forum, kan je bepaalde zaken verduidelijken.

En wie schrijft soms eens niet ( mag je zelf invullen)?

Ken je de zin nog van bond zonder naam? Respect voor elkaar das klasse.

Dus geen punten systeem, geen schopstoel en etc. Het is de taak van de moderators en administrator om in te grijpen als het misloopt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei kiekiek:

 

Je hebt het dan wel gelezen, maar totaal niet begrepen wat MIchel schreef. Begrijpend lezen is vaak erg moeilijk.

Hoi kiekiek

ik heb het allemaal weldegelijk begrepen.

Ik hoop dat het puntensysteem nooit meer terug komt.

 

Het schept haat en vijandigheid.

Ik wil gewoon dat dit board een leerschool is voor iedereen die met een vraag zit, en dat die vraag dan wordt beantwoord.

In Off Topic kan je dan gezellig kletsen, of het nou om bitterballen gaat of over een douchekop, maakt niet uit.

 

Je moet gewoon je mening kunnen geven zonder dat je bang hoeft te zijn dat een andere member je degradeert.

Het degraderen van een lid moet gewoon aan een moderator worden overgelaten, en niet aan ons.

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10/15/2017 om 09:22 zei ceesv:

Is dan de volgende stap dat je geen weerwoord, negatieve reactie of afkeuring mag schrijven als reactie op een bijdrage van een lid?

 

Het is geen beoordeling van de persoon, maar een mening over de stelling of inhoud van een bericht.

15 uur geleden zei Penthe:

Onzin een punt kan negatief of positief zijn zo is het leven, irl zeg je het ook als iets je niet aanstaat. Het is dan ook heel raar als je alleen maar positief zou mogen reageren dat wekt dan ook irritaties op.

 

Komop zeg we zijn hier toch geen klein stel kinderen. Ondanks dat je het niet altijd met iemand eens kan zijn moet je nog altijd wel samen door een deur kunnen.

 

 

Deze twee pik ik er even uit. Natuurlijk mag je wel een weerwoord geven. En een onderbouwde negatieve reactie, bij voorkeur met een stukje opbouwende kritiek, is ook meer dan welkom. Het verschil is dat een positieve reactie (pluspunt of geschreven) zonder onderbouwing ook een meerwaarde heeft, het kan iemand stimuleren om meer goede posts te maken. Een negatieve reactie of minpunt zonder inhoudelijke geschreven onderbouwing is nutteloos. Als ik ergens een minpunt voor krijg maar ik krijg niet te horen waarom dan kan ik daar ook niks mee.

 

Dus minpunten uitdelen zonder onderbouwing heeft sowieso geen zin en verpest de sfeer. (@kiekiek heeft dit goed gezien) Ik heb daar elders ook ervaring mee, zo nu en dan kregen mijn reacties het predicaat "offtopic" terwijl ze gewoon aantoonbaar ontopic waren. En geen enkele mogelijkheid om in contact te komen met degene die die beoordeling gaf om te vragen waarom diegene denkt dat de reactie offtopic was. Andere compleet onzinnige reacties kregen vele pluspunten dus uiteindelijk ben ik maar gestopt met daar te reageren.

 

En als de pluspunten worden misbruikt dan heb je daar ook niks meer aan. Dus dan kan je inderdaad beter het hele puntensysteem uitzetten.

 

6 uur geleden zei D-box:

En stel dan dat ik het zou kunnen zien wie me onterecht een min-punt heeft gegeven; wat zou ik er dan aan kunnen doen?

1.  Met een hakbijl hem komen bezoeken (wat ik nooit zou doen).

2. Bij ieder bericht wat hij plaatst een min-punt geven (wat ik ook nooit zou doen).

3. Heel veel postduiven kopen en die africhten om iedere dag naar zijn huis te vliegen en de hele schotelinstallatie onder te kakken! :ph34r:

aangepast door W3ird_N3rd

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...