Ga naar inhoud


Google zoekresultaten te ijverig !!!


JohnnyBee

Aanbevolen berichten

Hoi vrienden,

Weet er misschien iemand hoe ik van die vervelende zoek resultaten van Google afkom dewelke gemerkt worden met Adv. en in het groen zijn zoals hier onder het voorbeeld laat zien ?

Bedankt voor jullie hulp,

Johnny. 

 

Adv..png.a8e77eb002cd3cf6b5640ab5ff308bc8.png

 

TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!!

Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat zijn gewoon betaalde advertenties. Ze kunnen niet van de wind leven.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor. 

 

Startpage.com voortaan gebruiken. 

 

Google was mij al lange tijd een doorn in het oog. Moet soms door 2 pagina's advertenties bladeren. Ben daar wel klaar mee. 

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei winwiz:

Dat zijn gewoon betaalde advertenties. Ze kunnen niet van de wind leven.

 

Inderdaad, en daarna volgt nog een hele waslijst van sites die misschien niet betalen maar wel enorm hun best doen om bovenaan die lijst te komen zodat ze jou dezelfde troep kunnen verkopen.

 

Heel vervelend als je helemaal niet op zoek bent naar iets om te kopen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Psychosammie:

Ja hoor. 

 

Startpage.com voortaan gebruiken. 

 

Google was mij al lange tijd een doorn in het oog. Moet soms door 2 pagina's advertenties bladeren. Ben daar wel klaar mee. 

 

Ja hoor goeie tip....  'verbeterd door Google'  en wat krijg je?  Dezelfde advertenties.  :cool:

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wil je de herkomst en/of betekenis weten van

fuck a duck

dan krijg je ook altijd diverse masturbatie tools in het zoek resultaat

 

er is toch echt iets dat fout bij de zoek machines => de algoritmen zijn ingesteld op sell and buy

 

psychosammie's TIP

 

holy moly

Screenshot_79.jpg

chapeau ;)

Psychosammie dat is hardstikke mooi man ook als toegevoegde zoekmachine aan firefox makkelijk instelbaar

aangepast door Tonskidutch

Canned Heat

JamiroQuai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de vierkant zijn het allemaal advertenties, alleen staat er geen adv voor 

 

 

2017-10-20_1617.png

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Startpage is voornamelijk voor de privacy. Blijkbaar wordt het daardoor voor Google lastiger om jou te bestoken met reclame. 

 

Duck is ook wel aardig maar de zoekresultaten vielen me tegen. Vandaar Startpage met de zoekresultaten van Google en bij mij in ieder geval minder advertenties. 

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@winwiz

Ik heb exact dezelfde zoek keywords ingevoerd. Mijn eerste resultaat is van Tweakers.net. Ook het stukje tekst over advertenties ontbreekt bij mij. 

 

Ik denk dat je je probleem moet zoeken bij jouw Chrome browser. Is ook Google dus dan kan je dat verwachten. Ik gebruik nu op mijn tablet de Brave browser. 

 

https://brave.com

aangepast door Psychosammie
  • Bedankt 1
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke bijdrages allemaal, heb ze aandachtig zitten volgen.

Maar voorlopig vind ik de browser van "Brave.com" aangebracht door Psychomammie wel de leukste.

Doe rustig verder, jullie hebben mijn aandacht !

 

Mijn dank, is groot.

Johnny.

TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!!

Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...