Ga naar inhoud


Wat kun je nu met een Joyne abonnement?


Jürgen

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb sinds kort een Joyne CI-module, en heb die nu in mijn LG OLED TV.

Zo te zien kan ik niet naar het ene programma kijken en het andere opnemen. Gisteren had ik een opname op NPO1 gepland en keek ik naar RTLZ. Toen de opname begon, kon ik niet verder kijken naar RTLZ. Volgens mij zitten beide op dezelfde transponder. Maar dit zou natuurlijk ook best een beperking van de TV kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is inderdaad  een beperking van de tv.

De software dient de beide kanalen uit de stream via de module te leiden.

Maar het voordeel is dat hij de opname door laat gaan.

Er zijn ook apparaten welke de opname verpesten.

Misschien kan je instellen dat je de opname gecodeert opneemt en later decodeert.

je kan bij LG vragen of er een software update is voor CI+.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Waarom werkt mijn Smit NDS CI+ module van Vodafone/Kabeldeutschland dan wel in de LG LED TV van mijn zus?

en de CDS CI+ in die LG van andere gebruikers hier op sat4all

en de Ziggo CI+ in die LG van andere gebruikers hier op sat4all en mijn jongse broer

en de SKY CI+  in die LG van mijn ex-collega in Dresden Deutschland

en zo zijn er natuurlijk nog meer

daar werkt CI+

 

jullie hebben weer een eigen " Conax Standaard " bedacht als het al waar is wat je in een ander bericht beweerde over jullie CI+ CI backward compatible

en dat gaat natuurlijk weer in enkele toestellen

 

de canalDigitaal gecertificeerde toestellen kregen kritiek en nu beginnen jullie als concurrent met dezelfde waanzin

 

 

aangepast door Tonskidutch

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Tonskidutch:

Waarom werkt mijn Smit NDS CI+ module van Vodafone/Kabeldeutschland dan wel in de LG LED TV van mijn zus?

en de CDS CI+ in die LG van andere gebruikers hier op sat4all

en de Ziggo CI+ in die LG van andere gebruikers hier op sat4all en mijn jongse broer

en de SKY CI+  in die LG van mijn ex-collega in Dresden Deutschland

en zo zijn er natuurlijk nog meer

daar werkt CI+

 

jullie hebben weer een eigen " Conax Standaard " bedacht als het al waar is wat je in een ander bericht beweerde over jullie CI+ CI backward compatible

en dat gaat natuurlijk weer in enkele toestellen

 

de canalDigitaal gecertificeerde toestellen kregen kritiek en nu beginnen jullie als concurrent met dezelfde waanzin

 

 

Kunnen we jou posting inkorten tot joyne module werkt overal behalve op linux sat ontvangers met aangepaste enigma 2 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan mijn joyne module de deur uit doen:

op mijn vu solo se v2 zie hij hem wel en niet staan, en geen pairing. De tn module doet het dan wel.

firmware vti 9.x

 

63363572-3884-4573-BB3E-DBB9AC9644B4.jpeg

4ED22919-D857-45B2-A5C3-0541AFE5BB2D.jpeg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24/11/2017 om 20:31 zei luisteraar:

@Zeerob schreef hier ergens dat de orginele firmware van vuplus de module wel ziet. 

Maar dan is het moeillijk om de kaartlezers te gebruiken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11/24/2017 om 19:05 zei sattv4iedereen:

Ik kan mijn joyne module de deur uit doen:

op mijn vu solo se v2 zie hij hem wel en niet staan, en geen pairing. De tn module doet het dan wel.

firmware vti 9.x

Ik had inderdaad precies hetzelfde met vti 11.0.2 op mijn vu+ uno 4k.

De module werd afwisselend wel en niet gezien, ongeveer om de 5 seconden.

Een dag later werd de module helemaal niet meer gezien. 

Met de originele vuplus software werkt de Joyne module wel, maar dan heb ik weer andere problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei luisteraar:

we hebben nu antwoord dat joyne de vu+ ondersteund en geeft aan openpli 6.0 te gebruiken. 

Helaas voor mensen die vti op 4k willen gebruiken om achteraf in standby te decoderen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11/24/2017 om 19:05 zei sattv4iedereen:

Ik kan mijn joyne module de deur uit doen:

op mijn vu solo se v2 zie hij hem wel en niet staan, en geen pairing. De tn module doet het dan wel.

firmware vti 9.x

Ik heb verder getest op mijn vuplus uno 4k.

Het probleem dat sattv4iedereen heeft, heb ik ook op VTI 11.0.2 en VTI 13.0.0.

Ik heb dat probleem niet met het originele vuplus image, met OpenPli, met Open Blackhole en met OpenVix.

Dus alleen VTI ziet de CAM niet, of soms wel en soms niet, dat wisselt dan om de paar seconden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niet testen alleen mijn vermoeden uiten. 

Vti is een firmware gepimt op de Duitse markt waar hd+ interface gebruikelijk is. 

Om de hd+ functioneel te krijgen  kunnen ze andere ci interfacen onbruikbaar gemaakt hebben. 

Het kan zomaar zijn dat joyne op vti werkt wat ik graag zou willen bevestigen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11/27/2017 om 14:25 zei luisteraar:

Oeps een vergissing de producent van de vuplus heeft een tijd geleden een aanpassing in de ci sourcecode gemaakt waardoor naderhand decoderen mogelijk is dus orginele vuplus software doet ook wat je wilt. 

Vti is het probleem 

De andere vuplus images dan VTI hebben ook de optie om ongedecodeerd op te nemen, maar die optie dat lijkt niets te doen. Ik heb het geprobeerd, en het probleem dat zappen tijdens een opname wordt geblokkeerd heb je dan nog steeds. Kan jij daar iets over zeggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...