Ga naar inhoud


Wat kun je nu met een Joyne abonnement?


Jürgen

Aanbevolen berichten


  • Moderator
7 uur geleden zei commentaar:

dus vergelijk je de cam 701 met de Joyne module en die zijn dan gelijk wat mogelijkheden betreft.

en helaas werken de voorgaande modules van CD  ook niet meer voor 2 kanalen met een kaart, dat is een feit en geen afleiding.

Volgens mij staat hier dat er 1 kanaal gedecodeerd wordt.

 

En dat op slechts 1 stream, dus mocht je toch 1 programma kunnen kijken en een programma tegelijk gedecodeerd kunnen opnemen zouden die zenders op dezelfde transponder moeten zitten.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je bedoelt maximaal 2 zenders?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Met een consumenten CI kan je volgens Commentaar 1 zender kijken en 1 zender opnemen.

Mijn aantekening daarbij is dat die dan op 1 transponder moeten zitten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Lees de postings van de laatste 2 uur nog eens door, daarin is je vraag 4 keer beantwoordt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees twee kanalen maar hoe? 

Ik lees nergens twee kanalen tegelijk live kijken alleen een tweede kanaal opnemen, het opgenomen kanaal kan nog gecodeert zijn. 

Het kan heel goed zijn dat het werkt een programma bestaat uit meerdere streams video audio1 audio2 enz kan me voorstellen dat de ci+ 10 streams aan kan dat zijn 2 a 3 programma's. 

Met een antwoord bij joyne kan je twee kanalen tegelijk live ontvangen ben ik tevreden. 

Met een antwoord het gaat niet ben ik ook tevreden. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Op 8-11-2017 om 13:30 zei commentaar:

De module geeft 2 kanalen vrij uit een stream. Het is afhankelijk van de software in de ontvanger wat je daar mee kan. Sommige ontvangers kunnen er zelfs niks meer mee dan 1 kanaal laten zien.

Tja, misschien moeten we het voor jou in graniet beitelen, of misschien helpt het wanneer je het citaat 1.000 x overschrijft.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...