Ga naar inhoud


Wat kun je nu met een Joyne abonnement?


Jürgen

Aanbevolen berichten

Wat is er mis met het antwoord van @commentaar?

 

Ik denk dat dit een goed antwoord is maar het nu afhanktof mijn receiver met de bijbehorende software dat wel kan.

Daarvoor heb ik dus aanvullende informatie nodig en die hoeft nu niet van Joyne te komen.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste Commentaar,

Hoeveel dagen heb je de tijd om een gecodeerde opname te decoderen?

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jürgen:

@commentaar bedankt voor deze uitleg, het meeste begrijp ik.

 

Nu is het alleen nog van belang om te weten of een normaal Joyne abonnement voor 6 maanden op mijn VU+ SOLO4K met Openpli of VTI software loopt en of ik daarmee naar één kanaal op TV kan kijken en naar een ander kanaal op mijn iPad kan kijken of deze opnemen.

 

De vu werkt prima met de joyne module, getest.

opname niet getest, en de tablet ook niet, maar dat zou met een open source software door de juiste persoon toch zo te wijzigen moeten zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Tonskidutch:

zwak hoor

 

 

elke CI en CI+ receiver behandeld de CI-Cam identiek

 

Dat is dus niet waar. En de witte CD module doet het sinds enkele maanden  op sommige ontvangers ook niet meer terwijl de cam701 het wel doet.

hoe zou dat komen?

de aston doet het dan nog wel.

bij controle van de data stream naar en van de cam blijkt er een naam controle te zijn opgenomen bij Canal.Digitaal.

zodoende werkte de joyne ook maar op 1 kanaal. 

We hebben de software van die ontvangers aan laten passen.

aangepast door commentaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom afleidings manoevre?

ik constateer alleen feiten dat CD ook zijn belangen aan het dicht timmeren is en de klant van de kaart af probeert te krijgen naar de nieuwe module.

dus als jij een losse kaart hebt lekker bij CD blijven zolang die blijft werken.

voor nieuwe klanten welke moeten kiezen hoef je geen appels met peren te vergelijken.

dus vergelijk je de cam 701 met de Joyne module en die zijn dan gelijk wat mogelijkheden betreft.

en helaas werken de voorgaande modules van CD  ook niet meer voor 2 kanalen met een kaart, dat is een feit en geen afleiding.

Maar het is zoals het is en dat hebben alle hobbyisten met kaart sharing over zichzelf afgeroepen.

Dus zowel bij CD als Joyne zit het dus dicht getimmerd.

de joyne heeft de CI + beveiliging maar is backwards compatible met CI.

Het werkt prima zoals het hoort op de meeste ontvangers, ook open pli, dus voor de meesten missie geslaagd.

en je kan toch niet iedereen tevreden houden.

eerst allemaal zeuren over CD en nu er concurentie is een nieuw slachtoffer om over te mauwen.

Een dingvis zeker, dank zij dr concurentie is CD al aan het veranderen , dus dat is zo wie zo al een pluspunt dank zij Joyne.

en de gemiddelde gebruiker is zeer tevreden.

 

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, ik ben al 10 jaar tevreden met de zwarte CI-module's van Canal Digitaal met losse smartcard. De smartcard in de SmartWi en de Cliëntcards in de satellietontvangers en in de Ultra HD-TV en alles werkt prima.
Ik kan er alleen de paar extra beveiligde zenders niet mee bekijken zoals Mezzo-HD maar daar heb ik dan nog een witte ci-module van CanalDigitaal voor zodat het wel kan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...