Ga naar inhoud


Wat kun je nu met een Joyne abonnement?


Jürgen

Aanbevolen berichten

Stel ik bestel een Joyne module met het goedkoopste abonnement i.c.m. een Enigma 2 ontvanger zoals een VU+ SOLO4K met 2 tuners.

 

Kan ik dan naar één kanaal op transponders A kijken en één kanaal op transponders B tegelijkertijd opnemen?

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het goedkoopste abonnement zit in z'n geheel op één transponder, dus de vraag is niet relevant. Een FTA zender op transponder B kun je altijd opnemen.

Ik heb begrepen dat de 4K in theorie ook achteraf kan decoderen via de CI module. Dus ook als je een duurder abonnement afsluit zou dat in theorie moeten lukken. Ik denk dat je de eerste zou zijn die dat test, dan pas weten we het uit de praktijk. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, ik wist niet dat de meeste belangrijke kanalen op één transponder zitten dus stel ik mijn vraag anders.

Kan ik naar één kanaal kijken en een ander tegelijkertijd opnemen of op b.v. op een tablet bekijken?

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is geen duurdere CI module, schijnbaar wel eentje voor zakelijke doeleinden (headends) maar die kun je als consument niet krijgen.  

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Met het ci module kan je maar 1 stream decoderen.

Kijken met je tablet op de andere transponder gast niet lukken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, dus ik ik begrijp nu dat ik niet tegelijkertijd naar 2 kanalen kan kijken (1x via TV én 1x via tablet) maar wel naar 1 kanaal kijken 1 kanaal opnemen.

Zo ja, dan wordt het eind dit jaar geen Joyne maar toch weer CD.

Het is voor ons belangrijk dat mijn vrouw op TV kan kijken en ik tegelijkertijd op mijn tablet of laptop naar b.v. voetbal.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...