Ga naar inhoud


samenstellen iptv zenders


sattos

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

 

weet iemand waar ik terecht kan voor het samenstellen van iptv zenders,nu moet je een abo afsluiten,je krijgt zoveel zenders mee,waar je nooit naar kijkt ,vooral zi##o zenders(sport,filmkanalen en erotiek).(Het is sonde om zoveel geld te betalen voor een fta zenders te betalen)

Voorheen werd via satelliet naar fta zenders gekeken,maar sinds kort woont men in nieuwbouw,en schotel plaatsen is verboden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

18 uur geleden zei sattos:

Voorheen werd via satelliet naar fta zenders gekeken,maar sinds kort woont men in nieuwbouw,en schotel plaatsen is verboden.

De EU  heeft dat verbod verboden,tenzij je in een monument of beschermd dorpsgezicht woont.

Anders gewoon achterop je dak plaatsen.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 7 maanden later...

Ik heb mij afgelopen weken suf gezocht naar fta zenders(voorheen gratis via schotelontvangst) die je gratis kan streamen,maar het is en blijft lastig om een url,server of playlist te vinden die echt stabiel werkt zonder bufferen.

Ik ben wel van plan om  een abonnement afsluiten,maar de (fta) zenders die ik zoek kan die provider mij niet streamen.

 

Vooral het testen m3u of m3u8 valt niet mee,ik test deze met iptvtool,maar 9 van de 10 keer deugen de zenders niet.

weet iemand hoe ik het beste kan testen,zonder dat ik dat op smart tv moet uitproberen,neemt veel tijd in beslag met smart tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei dreamboxzrend:

Kijk op de website: slynet.tv 

 

prachtig zenders😉aanbod,behalve niet  te begrijpen

 

hoe kom je aan die sites?ik heb mij afgelopen tijd behoorlijk staan zoeken,maar 9 van de 10 keren werken die niet

 

aangepast door sattos
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...