Jump to content

afstandsbediening VU duo

Anavatos

Recommended Posts

Hallo, mijn naam is Ron en heb me zojuist aangemeld op dit forum.

Mijn afstandsbediening van de Duo werkt prima maar start of schakelt mijn Benq w1070 beamer sinds kort direct uit als ik een button in toets. Ik heb een plugin gevonden en gedownload en deze op 2 gezet maar het probleem blijft bestaan. Ik heb niets aan de instellingen van mijn beamer veranderd het gebeurde zo ineens. Niet best voor de beamer want deze gaat direct uit zonder de lamp af te koelen. Iemand een idee wat dit kan zijn?

groet, Ron

Als die beamer en nas verder niet verbonden zijn via HDMI met je Vu Duo lijkt het mij onmogelijk dat het aan de CEC instelling ligt.

Heb je de batterijen van die afstandsbediening al eens vervangen, als die bijna leeg zijn krijg kan hij ook vreemde/foute codes gaan uitzenden.

dus, de beamer die niet verbonden is met de VU+

gaat echter wel uit indien je de afstandbediening van de VU+ gebruikt

de verklaring kan zijn dat er een IR-code conflict bestaat

OF

dat iemand de benq beamer heeft geprogrammeerd voor een VU+ afstandbediening

als je de benq documentatie doorleest moet je in staat zijn een ander apparaat te kunnen koppelen in plaats van de VU+

Hollow Talk

Chior of Young Believers

plak ff iets voor het ir oog van je benQ, test met de benQ AB of deze nog reageert. druk dan op de VU AB en kijk of je problem er nog is,

zo nee dan IR zo ja dan HDMI CEC, maar is wel heel raar dat elke knop van je VU AB de benQ aprubt uitzet. 

VU+ duo&duo2 Visiosat astra 1,2,3 & hotbird & DVB-T FTA

Groetjes Noud