Ga naar inhoud


Vu duo 2 loading line keeps loading


stevie-v

Aanbevolen berichten

Een vriend van mij heeft een Vu duo 2 met VTI erop nu nu werkt zijn internet enkele dagen niet en dan ontstaat er een probleem.

Tijdens het opstarten blijft de witte paarse lijn in beeld en de box word sloom en zo nu en dan springt hij op een zender.

De remote werkt dan ook niet echt meer en dit is allemaal gebeurt nadat het internet het begaf, heeft iemand een idee waar het probleem zit en hoe dit op te lossen.

Ik neem aan dat hij misschien epg in wil laden tijdens het opstarten of iets dergelijks maar dat moet toch ooit een time-out melding geven?

Op dit moment is de box niet echt benaderbaar en tv kijken is dan ook niet mogelijk.

 

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Flashen is wel mogelijk maar aangezien hij het zelf niet kan zal ik het moeten doen en veel zin heb ik daar de komende dagen niet in.

Het probleem deed zich trouwens voor direct nadat de internetverbinding werd verbroken, een herstart  van de box loste het probleem ook niet op.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is op zich wel vreemd want feitelijk maakt Internet geen deel uit van de directe satellietontvangst.

Misschien toch wel aan de gebruiker vragen om een nieuwe flash uit te voeren, hij kan daarvoor immers de handleiding boven in dit topic gebruiken en met enige hulp op afstand zal dat toch moeten lukken.

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor je reactie maar de betreffende gebruiker krijgt dit echte niet voor elkaar.

Ik zal er vandaag nog eens even naar kijken misschien dat er andere oplossingen zijn.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...