Ga naar inhoud


samsung PS58B850, doet niks! voedings relay klikt


joe-joe

Aanbevolen berichten

heeft er iemand ervaring met herstellen samsung plasma PS58B850?

en is er iets van schemas te vinden ? voor ik hem open doe!want t is een lomp geval om

aan te werken!doet niks!voedings relay klikt!het is volgens mij geen geval van elco s

de tv heeft volgens deze mensen slechts 2 jaar na aankoop datum gewerkt,toen heeft hij de 

geest gegeven ,al met deze klachten en hebben ze hem op zolder gezet

nu na al die jaren willen ze hem alsnog laten maken!

raar verhaal maar ken deze mensen en denk niet dat ze gaan liegen hierover 

dus ik wou voor ik hem open doen effe checken of er iemand ervaring met deze toestellen heeft?

alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Zolang het beeld superieur is?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vroeger zo iets voor gehad. Was een hybride module op een print die het beeldscherm aanstuurde. Ik herinner me dat het lossolderen geen pretje was. Dergelijke printen zijn soms tweedehands te vinden op ebay. Maar als ik je een raad mag geven, neem afscheid van deze plasma de kosten zullen niet gering zijn. gn, Marc

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei joe-joe:

mainboard stuk!!! en had het nog liggen ook !!! voor de negatievers van plasma s !!!je mag altijd eens komen kijken naar het beeld!!!

mag wel meer verbruiken !! maar die mag gerust qua beeld naast een Q led staan hoor!!!!!

OK. Nu even jouw toetsenbord nakijken. Daar blijft de ! hangen:P

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
8 uur geleden zei joe-joe:

zal ik de + gebruiken? als je tegenwoordig nog niet meer vrolijk  en enthousiast  mag zijn!?

zielig hoor Mojo

Is there a tumor in your humor ?

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...