Jump to content

Stommiteiten

ebhoorn

Recommended Posts

Ik ben een rund. En volslagen stupide bovendien. Op oudejaarsavond zie ik een software update voor mijn VU+ DUO2. Vti 3.0.  Dus wat doe ik?  <klik>  <update>.

Nou, mooi niet dus. de Vu Duo hangt. Uitschakelen - aanschakelen: Geen resultaat. Ja.....in het display verschijnt de mededeling: "Double your expectations" Nou, ik expect al 5 minuten, en de Duo is nog steeds als mijn kat: in diepe slaap - en met geen mogelijkheid wakker te krijgen.

Als een gek naar het VUplus support forum gegaan om de nieuwe image op een stick te downloaden (wat was het wachtwoord ook alweer??).

Stick in de Vu+, flashen, en de Duo komt tot leven. Thank God!

<klik> <klik> he.....ik kan de instellingen restoren - scheelt weer anderhalf uur scannen en pielen. En...de wifi code wordt ook gerestored (scheelt weer zoeken naar het wifi wachtwoord). En bovendien....de backup datum is die vandaag!   Conclusie: bij een software update wordt (speciaal voor kalveren zoals ik) een backup gemaakt van de configuratie.

Ongelooflijk. Binnen een kwartier ben ik up en running, met de nieuwste Vti Image bovendien. 

Gelukkig Nieuwjaar!