Ga naar inhoud


3 zenders niet meer bij M7 groep vanaf 3 Januari


digitaal kijker

Aanbevolen berichten


8 minuten geleden, edbe zei:

ik zit al 5 weken in Mallaig en mis niet echt het Nederlandse tv zenders....kijk veel nu naar Vlaamse , Britse tv zenders.....

Kan ik me voorstellen veel afleiding daar vis afslag en lekker eten.

Is nog altijd daar die smalle weg van Ford William naar Maillaig met die brug waar geen

grotere vrachtwagen door komt.

Zijn de Vlaamse zenders dan FTA ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, luisteraar zei:

Kan ik me voorstellen veel afleiding daar vis afslag en lekker eten.

Is nog altijd daar die smalle weg van Ford William naar Maillaig met die brug waar geen

grotere vrachtwagen door komt.

Zijn de Vlaamse zenders dan FTA ?

 

 

valt mee, rijden meer kleine Lorry's....ik heb een abbo op TvV

Gigablue UHD x Gigablue X3 x Wavefield T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, luisteraar zei:

Hier het zelfde de Nederlandse en Vlaamse informatie haal ik fta binnen via BVN

 

 

En via internet kun je natuurlijk ook prima naar de publieke omroep kijken. 

 

36 minuten geleden, edbe zei:

ik zit al 5 weken in Mallaig en mis niet echt het Nederlandse tv zenders....kijk veel nu naar Vlaamse , Britse tv zenders.....

Hé, daar was ik een paar jaar geleden een dagje, daar zwommen toen flinke zeehonden rond in de haven...

En die stoomtrein natuurlijk. Maar twee maanden lang in Maillaig, dat lijkt me wel erg lang. Dan is een TV-abonnement op TVV wel handig.  

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Noordzee zei:

 

En via internet kun je natuurlijk ook prima naar de publieke omroep kijken. 

 

Hé, daar was ik een paar jaar geleden een dagje, daar zwommen toen flinke zeehonden rond in de haven...

En die stoomtrein natuurlijk. Maar twee maanden lang in Maillaig, dat lijkt me wel erg lang. Dan is een TV-abonnement op TVV wel handig.  

 

 

ik ben de eerste week van de Kerst weer terug in NL.

hoop ooit te gaan imigreren naar Schotland.....

Gigablue UHD x Gigablue X3 x Wavefield T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, edbe zei:

hoop ooit te gaan imigreren naar Schotland.....

Ik hoop dat het je zal lukken... Schotland, maar ook Noord Engeland is heel erg mooi, en geweldig om er te zijn!

Ik wens je veel succes!

 

Ik heb ook plannen om misschien richting Cumbria te gaan in de toekomst... maar het zijn nog vage plannen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Sverige zei:

Ik hoop dat het je zal lukken... Schotland, maar ook Noord Engeland is heel erg mooi, en geweldig om er te zijn!

Ik wens je veel succes!

 

Ik heb ook plannen om misschien richting Cumbria te gaan in de toekomst... maar het zijn nog vage plannen.

 

wordt spannend nog met Brexit, we willen graag een B&B beginnen, in Mallaig of op Shetland....

Gigablue UHD x Gigablue X3 x Wavefield T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De discussie gaat een beetje offtopic.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-11-2019 om 15:36, Penthe zei:

Tja het was te verwachten zo snel zijn we nog niet van de satelliet af.

 

Terug naar het onderwerp dan. 

 

@Penthe

 

Denk jij dat er over tien jaar nog steeds een (beperkt) Nederlandstalig aanbod is via de satelliet? 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei dat is heel erg lastig te voorspellen. Het zal er aan liggen in hoeverre de prijzen blijven stijgen voor het tv aanbod want ergens is er een grens waarbij de meesten zullen zeggen nu hoeft het niet meer. Daarnaast wordt door de versnippering van het online aanbod ook alles snel stukken duurder zelfs veel duurder dan het huidige tv abonnement waardoor waarschijnlijk het aanbod via de sat nog wat jaren langer zal blijven bestaan. 10 jaar is nog een hele tijd en we zullen in die periode gaan zien of online kijken het uiteindelijk zal gaan winnen of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ergens blijf ik het vreemd vinden dat niet meer mensen gewoon tevreden zijn met het prachtige FTA aanbod wat je kan ontvangen...

Lekker tv kijken zonder er extra nog eens voor te moeten betalen...  een zegen, toch?

 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat gratis is relatief, elke Nederlander met een inkomen die belasting betaalt, betaalt kijk en luistergeld.

In andere landen zoals Frankrijk, Duitsland en Engeland betaal je ook min of meer verplicht kijk en luistergeld.

 

In Frankrijk betaal ik 139 per jaar, in Duitsland betaal ik 17,50 GEZ per maand  en in Nederland belasting.

Een Europeaan zijn is niet goedkoop, laat staan gratis.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is me uiteraard duidelijk....  Dat geld ben je toch kwijt, ongeacht of het dmv je belastingen of op een andere manier geind wordt...

daarom schreef ik :

41 minuten geleden, Sverige zei:

Lekker tv kijken zonder er extra nog eens voor te moeten betalen

 

 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...