Ga naar inhoud


3 zenders niet meer bij M7 groep vanaf 3 Januari


digitaal kijker

Aanbevolen berichten


Deze programma's zijn via Ziggo te bekijken op Discovery Science in elk geval.. Nu laat ik deze opnemen en kan ze via een USB stick terugkijken op mijn tv..

Dus heren/dames van Canal Digitaal, doe eens wat aan het pakket zou ik zeggen! 😁

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
Op 30-11-2018 om 17:32, Mimisiku zei:

Nog een jaar en ALLES is IPTV bij Canal Digitaal.. De sat distributie is veel te duur voor een kleine groep kijkers. 'Nieuwe' kanalen worden geleend vanuit de zuster SKYLINK.. 

 

Op 30-11-2018 om 17:38, Penthe zei:

De main kanalen zullen niet online only gaan die blijven gewoon via de kabel en de sat. Nog lang niet iedereen bezit een goede internet verbinding en niet iedereen wil betalen voor een snelle verbinding. Daarnaast is de kwaliteit online veel slechter en veel meer storings gevoelig.

 

Op 30-11-2018 om 19:18, Mimisiku zei:

Ik voorzie van niet..... 

 

Op 30-11-2018 om 19:33, Penthe zei:

Dan voorzie jij het verkeerd......

 

Nog twee dagen en dan zijn we een jaar na deze "weddenschap" tussen @Mimisiku en @Penthe

En de winnaar is............

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar de prijs van het basispakket gaat wel per 1 januari met twee Eurootjes per maand omhoog.

Dan zeggen ze wel dat het basispakket en het familiepakket samengevoegd wordt en dat er dan meer zenders beschikbaar komen maar waarom denken ze dat men voor een basispakket kiest?

Ze kunnen beter Fox Sport 2 standaard er bij leveren.

Want die Yankees hebben heel veel voetbalwedstrijden uit de eredivisie naar het tweede kanaal verhuisd.

Zo denken ze de klant te dwingen een abo af te gaan nemen.

Nou ze steken het maar lekker in hun veel te dure hola.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-11-2019 om 19:12, Noordzee zei:

 

 

 

 

Nog twee dagen en dan zijn we een jaar na deze "weddenschap" tussen @Mimisiku en @Penthe

En de winnaar is............

 

 

 

 

@Penthe ! 👋

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Penthe zei:

Tja het was te verwachten zo snel zijn we nog niet van de satelliet af.

Gelukkig maar he.... Het is in de meeste landen de populairste manier om TV te kijken...

Ik zou niet zonder dat prachtige FTA aanbod willen...  en zelfs als je moet betalen voor bepaalde pakketten, kan het dat zeker waard zijn... zolang de prijs niet te hoog wordt voor het gebodene, dan moet je gewoon opzeggen.  Ik kijk ook geen Nederlandse televisie meer... voor mij was de prijs al heel lang niet meer in overeenstemming tot het gebodene.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...