Ga naar inhoud


IPTV installeren


Anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb her en der gezocht, maar kan niet echt een kant en klare eenvoudige tutorial vinden om IPTV werkend te krijgen op een VU+ Zero met VTi en dat zonder gebruik te maken van een PC met daarop Windows geinstalleerd. Waar wordt het op een duidelijke en complete manier uit de doeken gedaan?

aangepast door kiekiek
Link naar reactie
Delen op andere sites


IPTV is reeds voorzien op de VTI images

de lijst met adressen is echter zonder gebruik maken van de pC niet aanpasbaar

 

de lijst " iptv channels list xml  " is echter op veel onveilige websites te vinden en kun je der zo in mikken met een pC en netwerkaansluiting aan de VU+ Zero

het is helemaal je eigen verantwoording

 

het aanbrengen van streams via de Zenderlijst is reeds beschreven en is op sat4all goed vertegenwoordigd

en in het algemeen neem je dan geen veiligheidsrisico's door malafide websites aan te klikken

ciao

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Tonskidutch:

de lijst " iptv channels list xml  " is echter op veel onveilige websites te vinden en kun je der zo in mikken met een pC en netwerkaansluiting aan de VU+ Zero

het is helemaal je eigen verantwoording

 

 

 

Dat zou dus moeten kunnen via ftp? Kan je aangeven waar dat bestandje op de VU te vinden is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dat ooit eens geprobeerd, maar vond de beeldkwaliteit van het aangebodene zeer zwaar onder de maat. Superslechte resolutie. Heb overigens géén gebruik gemaakt van een IPTV payserver (wellicht zijn die beter). Je moet in elk geval beschikken over een STB met een stabiel internet en een redelijk snelle SoC.

Ik gebruik gewoon een Slingbox. Werkt prima..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ehm, een slingbox voor doorgeven van 400 zenders uit timboektoe?

dat is echt een heel andere opzet en daarvoor dien je allerlei abonnementen te hebben

 

echter de gratis streams zijn bijna overal te vinden in dit forum en bruikbaar voor een bepaalde tijd

 

streams van de grijze media-content is laat ik zeggen meestal niet legaal en de links erheen verdwijnen ook heel snel, bovendien is men eveneens als kijker niet gevrijwaard van IP-adres opslag / archivering en dus in handen van mogelijke afpersing door zogenaamde advokaten die je aanklagen wegens downloading van beschermde content...

we kennen de truuk al jaren

 

IPTV naar legale streams kan

 

p.s. kan de moderator dit topic verplaatsen naar het subforum IPTV, daar het niets met de VU+ Zero of enigma2 te maken heeft

 

aangepast door Tonskidutch
moderatie gevraagd

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Tonskidutch:

bovendien is men eveneens als kijker niet gevrijwaard van IP-adres opslag / archivering en dus in handen van mogelijke afpersing door zogenaamde advokaten die je aanklagen wegens downloading van beschermde content...

we kennen de truuk al jaren

 

Waaraan herken je legaal illegaal grijs ? iptv link

Ieder tv beeldje is beschermde content dan zou iedere iptv download gevaarlijk zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik de Slingbox alleen om zelf te streamen naar een adres waar ik dan verblijf. Ik stream dan de kanalen waarop ik een abo heb via Canal Digitaal, TV Vlaanderen. Ziggo of Digitenne (als het internet 'ruk' is)

 

Kanalen uit Ouagadougoe interesseren me niet. Versta het toch niet

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei luisteraar:

Waaraan herken je legaal illegaal grijs ? iptv link

Ieder tv beeldje is beschermde content dan zou iedere iptv download gevaarlijk zijn.

 

De IPTV links op dit forum zijn legaal.

Die van mij komen of van de website van de kanalen of van een andere betrouwbare website.(ander forum,Lyngsat)

Het is zelfs niet toegestaan illegale links te posten

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...