Ga naar inhoud



mietde

Aanbevolen berichten

Wellicht allang bekend en voor mij pas recentelijk van belang geworden maar ik wil jullie graag op de hoogte brengen van het Legaal delen van een account op streaming video diensten zoals bij de meesten al bij Netflix met 2 tot 4 streams mogelijk is (afhankelijk van abbo).

Maar ook PrimeVideo mag gedeeld worden, dat zit wat ingewikkelder in elkaar maar ff heel kort door de bocht , goed voor 2 volwassenen en in totaal 2 streams.

 

Nu baal ik als een stekker mbt het niet meer FTV uitzenden van de NL publieke omroepen maar ook NPO Start Plus mag je delen, maximaal 2 streams.

Voor de goede orde, NPO Start Plus kost nog geen 3 euro en als je deelt...

Zeg nou zelf, Netflix, PrimeVideo én NPO Start Plus samen voor nog geen tientje per maand en legaal.

Ziet er naar uit dat de Shield TV hiervoor het perfecte kastje zou zijn

 

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik wil niet heiliger zijn dan de paus, maar volgens mij mag je geen acounts delen.

soms vindt je op het net voor een tientje een account die naar geluk lang of korter werkt.

nu kunnen ze ervan uitgaan, dat 2 verschillende ip’s op 1 account, van je kind op kot kan zijn.

maar stel je voor, dat ze door misbruik alles op hetzelfde ip moet, dan kan je thuis en onderweg mobiel niet meer kijken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Netflix regelt dat zelf, wanneer er teveel gebruikers tegelijk op een account kijken gaat het beeld op zwart.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei sattv4iedereen:

Ik wil niet heiliger zijn dan de paus, maar volgens mij mag je geen acounts delen.

 

Zoals ik poste, delen mag gewoon, jongetjes misbruiken niet.

 

NPO start heeft nog geen Android TV app, blijkbaar ondersteunen ze geen losse mediastreamers.

Dus, klooien met een android gsm om te casten.

Gebrek aan visie.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur geleden zei mietde:

Zoals ik poste, delen mag gewoon

Delen mag alleen wanneer de gebruiksvoorwaarden dat niet uitsluiten.

Sommige providers lossen delen eenvoudig op door de eerste gebruiker uit te loggen wanneer onder hetzelfde account een 2e stream geopend wordt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed, laat ik het zo zeggen, een dergelijke bewering zuig ik niet uit mijn duim en anders is dat in de post ook duidelijk.

Voor de meesten dan toch😛

Had al enkele bronpagina's gesloten anders had ik er wat van de relevante teksten aan toegevoegd.

Maar een eenvoudige zoekopdracht met account delen bij die of die contentprovider en je hebt ze zo gevonden.

Legaal genoeg iig om de info op sat4all niet te verwijderen of onzichtbaar te maken.

 

NPO zet een 3e stream als ik het me goed herinner "gewoon" in de wachtstand, is een meer klantvriendelijke benadering.

-viel me overigens op dat ik bij geen van de vermelde providers iets over op ip gebaseerde beperkingen (anders dan locatie) ben tegengekomen.

aangepast door mietde
oververhittingsverschijnselen, broeierige bilnaad

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de cd app, mag je met 2 kijken, en 5 accounts hebben. Bij de 6de moet je een andere uitloggen.

bij onze kabelprovider kan dat pas na 90 dagen.

de film1 go app weet ik niet, maar dankzij europa, kan ik film1 go n belgie gebruiken, en laat ik netflix verlopig links liggen.

de kwaliteit op de cromecast van netflix is beter dan die van canal digitaal.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ergens wel grappig, zitten we op een forum van schotelhobbyisten, ontvangen we vaak vele duizenden tv zenders FTA, en waar hebben we het over? Het ontvangen van nog meer (gecodeerd) materiaal. Ikzelf heb maar een stel ogen en eerlijk, als ik me bedenk waar ik allemaal FTA naar kan kijken (en vaak ook kijk) zou ik minstens 20 levens moeten hebben om het allemaal te zien. Kom ik aan het gecodeerde spul nog niet eens toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

T90

Bij de teruglopende interesse in SatellietTV en lineaire TV, zoals dat al een paar keren als topic terecht naar voren gebracht is, is het kijken naar streams van programma's of films zonder reclame in opkomst vooral daar je meestal zelf kunt bepalen wanneer je iets wilt kijken.

Daar dit echter niet duidelijk hier naar voren gebracht wordt welke content doorgegeven mag worden en hoe alsook waar ( locatie ) is het verhaal van mietde niks waard!

 

La Grange

ZZ TOP

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...