Ga naar inhoud


Joyne werkt aan IPTV via Android mediaspeler


Sprietje

Aanbevolen berichten


Helaas spreken 2 forumregels elkaar tegen:

1. Reclame maken gelijk hoe is strikt verboden

en

2 bij een nieuwsbericht is bronvermelding gewenst of vereist.

wordt bij totaaltv.nl nu ook al zaken verkocht?

ik vind dat de administrator en moderators in zuivere bron nieuws vermelding een beetje tollerant zou moeten zijn, zodat we de bronvermelding kan geplaatst worden en door leden/bezoekers gelezen.

iedere site bevat sponsering, dus iedere link is taboe dan?

sorry voor de top offic en ik wik niet modereren.

maar het zou leuk zijn moest joyne legaal via een android kasje te zien zijn, vooral het nederlands pakket wat nog niet kan.

als ze dan ook nog maken dat je de ab in hun app kan gebruiken en kan zappen als menige iptv kasjes, zou dit een welgekomen geschenk zijn, daar ik niet weet of ik na september nog sat ontvangst zou kunnen doen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er zijn ook bedrijven die eisen stellen aan hoe je hun nieuws mag gebruiken.

 

Daarom is linken niet mogelijk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En zo onstaat er uit een stukje iligaliteit een legale kijkvorm, wel niet een pakket met duizenden zenders waar de gros toch niet op zit te wachten.
Prijsstelling van CD komt in de buurt van de ilegale aanbieders, verwacht dat Joyne ook in die prijsklassen gaat zitten. Benieuwd wat buitenlandse aanbieders gaan doen en of je in de toekomst ook buitelandse paketten kan aanschaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Even kort over die Joyne IPTV, moet ik dan straks ook naar een dealer als ik dat wil bestellen? En als er problemen zijn? Moet ik dan ook naar de dealer voor de service? 

 

En mocht dit niet zo zijn, waarom moet ik voor satelliet TV dan wel naar de dealer maar voor Joyne IPTV niet?

aangepast door Daniel9
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij Joyne wilt gebruiken dient jij alle contacten hieromtrent altijd via de dealer te laten verlopen, dus ook bij gebruik van IPTV. Reden hiervoor is dat Joyne geen direct klantencontact beschikbaar heeft.

Op zich helemaal niets mis mee zolang de gekozen dealer mee wil werken.

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me vreemd, mensen die de app willen zijn meestal vooral jonge mensen die vooral online leven en winkelen enzo. denk ik zo.

Niet mensen van de oudere generatie die gewent zijn naar een winkel toe te gaan. (overigens heb ik zelf een bloedhekel aan winkels en winkelen)

 

Daarnaast leert ervaring van de gestopte diensten Knippr en KPN Play dat dit soort diensten in het algemeen erg storingsgevoelig is, en dan is een forum of online chat/facebook oid. wel zeer onmisbaar om dergelijke storingen snel en makkelijk te kunnen melden. evt. zou een Joyne forum waarop de dealers zitten en reageren (moderatoren)  nog een optie kunnen zijn. Maar zonder goede online ondersteuning gaat de App het niet redden ben ik bang, tenzij het zeer stabiel is.

 

Daarnaast mensen die IPTV nemen (de klantendoelgroep) zijn meestal wel redelijk technisch aangelegd, hebben geen dealer support nodig.

IPTV is in tegenstelling tot satteliet ook geen niche product.

 

In tegenstelling tot het satteliet pakket zal de IPTV zeer waarschijnlijk niet worden afgenomen door opa en oma van 80.

 

Nog iets wat zou je uberhoud moeten kopen bij die dealer? een pasje met een nummer waarmee je je IPTV abonnement kunt activeren? in principe zou alles werken via een Android/iOS App en/of webplayer neem ik aan? Bij KPN Play en Knippr was ook geen specifieke hardware nodig.

 

 

Over klantencontact gesproken wat is dit dan?:

 

https://www.joyne.nl/contact.html

 

aangepast door Daniel9
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniel9, dat jij het het vreemd vind en dat jij een eigen mening over dit onderwerp hebt is prima.

 

Dat jij echter generaliseert dat de oudere generatie niet gewend zijn om via Internet hun producten, dus eventueel ook IPTV, te bestellen, daar heb jij het toch wel heel erg mis mee.

Zelf opa en oma van 80 zie ik toch wel regelmatig hun spullen op Internet te bestellen.

 

Via het opgegeven email adres kun je uitsluitend globale informatie opvragen en voor de rest wordt je naar de dealer verwezen, dit althans wat ik van bevriende relaties heb vernomen.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-7-2018 om 09:53 zei Sprietje:

Joyne werkt aan een IPTV-abonnement met OTT-mogelijkheden.

laten we ons aan de feiten houden...

 

ik werk ook aan een app

het zal echter nog even duren voor die klaar is als die klaar is

happy_001.gif

 

 

voor Joyne op Satelliet uitzond ging er ook drie kwart jaar overheen

aangepast door Tonskidutch

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jürgen:

@Daniel9, dat jij het het vreemd vind en dat jij een eigen mening over dit onderwerp hebt is prima.

 

Dat jij echter generaliseert dat de oudere generatie niet gewend zijn om via Internet hun producten, dus eventueel ook IPTV, te bestellen, daar heb jij het toch wel heel erg mis mee.

Zelf opa en oma van 80 zie ik toch wel regelmatig hun spullen op Internet te bestellen.

 

Via het opgegeven email adres kun je uitsluitend globale informatie opvragen en voor de rest wordt je naar de dealer verwezen, dit althans wat ik van bevriende relaties heb vernomen.

 

 

Maar ik mag hopen dat het IPTV in ieder geval online wordt verkocht, dan maar via de dealers. Maar ik zou het wel heel vreemd vinden als je ook hiervoor naar een winkel moet, ook aangezien IPTV, voor Internet Protocol TV staat.

 

Ik bedoelde natuurlijk een goot deel van de oudere generatie. Ik heb ook wel gehoord van iemand van 80 die "illegaal" muziek kon downloaden, en 1 die zelf PCs bouwt. Mischien schermde ik ze inderdaad wel iets te veel over 1 kam.

aangepast door Daniel9
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou toch eerst even afwachten totdat Joyne IPTV officieel beschikbaar stelt, de prognose was in de loop van 2018.

Dus blijft het voorlopig gissen wanneer dat het geval zou zijn en wellicht kun je dan ook direct via Joyne bestellen.

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal me niet verbazen dat Joyne de zelfde lijn aanhoud als CD en je IPTV oniine kan bestellen vermoed dat men hier ook zal gaan kiezen voor een maandelijks opzegbaar abonoment.
Ben benieuwd hoelang het duurt voor dat de overige aanbieders met soortgelijke oplossingen komen, vele hebben al een optie bij een bestaande vaste aansluiting zou zeggen dat het open gooien simpel zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...