Ga naar inhoud


Kanalenlijst Hans van 19 juli 2018


Ventura

Aanbevolen berichten

Vandaag de kanalenlijst van Hans van 19 juli 2018 geladen in de Ultimo 4K. Op een van andere manier raakt de Ultimo 4K helemaal in de stress. Zoals spontaan rebooten, wel geluid geen beeld en vast lopers. Maw even een verse installatie van VTI via de usb stick, update laten draaien en opnieuw de kanalenlijst van Hans van 19 juli 2018 inladen via dreamboxEDIT. Helaas ervaar ik dezelfde problemen weer. Weer een een verse installatie van VTI via de usb stick, update laten draaien en de laatste versie van icesat kanalenlijst ingeladen. Nu werkt de Ultimo 4K wel helemaal naar behoren. Heeft iemand dit ook ervaren? Of is er iets mis in de kanalenlijst van Hans van 19 juli 2018?

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja ventura je reageert niet maar die lijsten zijn doorspekt met fouten en oude lijken in de Internet TV streams, welke je in geen geval in de favorieten moet plaatsen

het is in andere topics ook door andere forumleden aangekaart dat zulke settings je receiver, (elke enigma2) helemaal uit het lood brengt

Different Pulses

Asaf Avidan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ik voorop stellen dat ik grote bewondering heb voor mensen die op regelmatige basis zo'n grote zenderlijst publiceren. Alle hulde. Zoals altijd is het controleeren en bijhouden van zo'n immense lijst een monnikenwerk. Voeg daar de huidige streamkanalen bij, dan is de boot helemaal aan. Niets is zo veranderlijk als streams. Dientengevolge is zo'n lijst vol met fouten. Ik gebruik ze dan ook niet meer. Daar komt bij dat DBE ook het één het ander "uitvreet" met zo'n lijst waardoor het na transfer plots niet goed meer werkt.

 

Ik gebruikte héél vroeger steevast Pet123. Maar die heeft reeds lang de handdoek in de ring gegooid. Nu gewoon een fastscan van CDS en TVV en dat volstaat voor mij.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Tonskidutch:

ja ventura je reageert niet maar die lijsten zijn doorspekt met fouten en oude lijken in de Internet TV streams, welke je in geen geval in de favorieten moet plaatsen

het is in andere topics ook door andere forumleden aangekaart dat zulke settings je receiver, (elke enigma2) helemaal uit het lood brengt

 

Aha. Dit verklaard een hoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik  de kanalenlijst van Hans (nu de versie van 19 juli) en heb geen problemen. 

Vroeger gebruikte ik de lijsten van Icesat, maar die is volgens mij vorig jaar helaas gestopt met het uitbrengen van updates.

De internet TV streams uit de zenderlijst gebruik in nooit.

 

Ik ben nu een tevreden gebruiker van de zenderlijsten van Hans. Met dank voor het vele werk dat daar in zit.

KPN Box 12 glasvezel

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Rivellino:

Ik gebruik  de kanalenlijst van Hans (nu de versie van 19 juli) en heb geen problemen. 

Vroeger gebruikte ik de lijsten van Icesat, maar die is volgens mij vorig jaar helaas gestopt met het uitbrengen van updates.

De internet TV streams uit de zenderlijst gebruik in nooit.

 

Ik ben nu een tevreden gebruiker van de zenderlijsten van Hans. Met dank voor het vele werk dat daar in zit.

 

Uh? Nu begrijp ik het niet meer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik al vele jaren de lijsten van Hans en die van Satje op 2 VU's.

1 Keer even een paar minuten een probleempje gehad doordat de download niet goed was gegaan.

Lijst weggegooid en opnieuw gedownload en erin gezet en klaar.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik gebruik nu al jaren de Hans lijsten en ben daar zeer content mee. Bij de internetstreams zal er wel eens een link niet werken, maar verder is het altijd een "superlijst" die ik niet graag zou willen missen.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

naast de dankbetuigingen en goede bedoelingen,

als je door je streams zapt kan het zijn dat je receiver een fout URL treft en dan hangt de receiver zich OP

mede daar de streams steeds wijzigen is het treffer / Bulls eye effect verschillend bij de gebruikers van die lijsten

 

maar je receiver kan zoals Ventura beschreef helemaal van de kaart raken

ciao ciao

Different Pulses

Asaf Avidan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...