Ga naar inhoud


Welke softcam voor CanalDigital Zweden?


Aanbevolen berichten

We wachten nog maar even af...  de datum staat nog op 31 juli...

Misschien is het nog te vroeg...

 

Het beeld loopt in ieder geval goed nu.

 

Morgen ben ik ook het grootste deel van de dag niet thuis...  ik moet een behoorlijk eindje rijden voor een verjaardag ;)

Maar met een beetje geluk kan ik wel even kijken of alles goed gaat...   en we hebben maandag en dinsdag nog voordat het 1 augustus wordt...

Lukt de update dan niet, kan ik altijd de Technisat nog even aansluiten... daar ging het altijd gewoon goed mee...  Maar ik hoop dat we het kunnen fixen.

 

dat cam gedoe is wel heel erg hokus pokus voor mij...  

Ik ben jullie allemaal erg dankbaar...  zonder hulp is dit stuk onbegonnen werk....  (voor mij)

 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 281
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Soms wordt de update eerst zichtbaar na een herstart?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de box een nieuwe start gegeven...

De datum staat nog steeds op 31 juli.

 

Ik moet zo weer weg...   jammer dat dat net nu moet zijn, maar goed...  ik hoop vanavond nog wat te kunnen kijken, anders moet het morgen toch kunnen lukken...

Ik heb nog proberen te zoeken of ik ergens kan vinden wanneer de datum eigenlijk verder gaat...  maar heb niets kunnen vinden.

 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Spotvogel:

En anders zet je gewoon 's Open Pli er op met die ene aanpassing van 000001 ......

Dat mag hij NOOIT doen

openpli oscam config heeft geen emmblock regels in de config.

Als die global emm's komen dan wordt de kaart gepaird en heeft

die een ijskrabber

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, weet ik, maar, hij wilde toch gewoon  z'n Zweedse Canal Digitaal kaart werkend hebben en op laten waarderen op z'n nieuwe ontvanger?

Jij gaat van het topic af met veel te moeilijke oplossingen voor die Sky kaart die nota bene nog moet komen..... :-)

Waardoor die Canal Digitaal kaart niet opgewaardeerd wordt....

Nog even en ik ga hem CCcam aanraden... :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat moet je vooral doen...

luister :) de beste Sverige  is nieuw op enigma2 en softcam's gebied

en weet er al verrekte veel over door zelf te lezen.

 

dus nu andere kaarten er nog bij plaatsen door een nieuwe reader aan te maken met de juiste CAID etc

dan komt het goed...

 

OF die CANAL Digital verder gaat blijven lopen heeft Sverige toch zelf al verklaard,

Citaat

Op de Zweedse kaart loopt gewoon een abonnement, wat ik al 15 jaar heb..

 

 

aangepast door Tonskidutch

Westway

Sky

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Zweedse Canal Digital kaart krijgt meestal in de nacht van de eerste op de tweede datum van de nieuwe maand een update. Als ik in oscam mijn kaart controleer op de eerste van de maand heb ik vaak geen entitlement maar wel beeld. Later wordt er gewoon een nieuw tijdsbestek opgegeven, dus voor augustus is dat 2018/7/31 en zo wordt dat ook aangegeven. De geldigheid  wordt in tegenstelling met CD-NL altijd maar voor een maand vooruit opgegeven! Ik ga er vanuit dat je de entitlements info voor update´s op de Technisat, nooit hebt kunnen kontroleren.

 

@Sverige, heb je in de Oscam-configuratie ook een oscam.dvbapi , een oscam.provid en een oscam.srvid staan?

aangepast door waterpas
In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...