Ga naar inhoud


Bezit de hdmi-in poort een hdcp chip ?


luisteraar

Aanbevolen berichten


Op een andere plaats, las ik dat een lid geen beeld kreeg met een chromecast op de hdmi ingang.

de chromecast heeft hdcp.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vraag is of dergelijke fabrikant wel een licentie heeft voor hdcp ondersteuning?

doorlussen zou geen probleem mogen wezen, opnemen wel, mogelijks schending copyrights.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei sattv4iedereen:

Op een andere plaats, las ik dat een lid geen beeld kreeg met een chromecast op de hdmi ingang.

de chromecast heeft hdcp.

ik heb op forum van Google vernomen dat chromecast geen hdcp eist. 

de bedoeling van chromecast is net om van oude tv een smarttv te maken. 

Kan iemand bevestigen dat chromecast zonder hdcp uitkomt dan wordt vu hdmi-in weer interessant 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de bron van signaal verwacht dat de tv of in dit geval de hdmi-in van de vu  hdcp ondersteund

wordt wil ik gewoon weten of de vu hdmi-in aan bv chromecast meedeelt ja ik behandel hdcp.

 

Dat de processor broadcom hardware matig hdcp aan de UITGANG doorgeeft is bekend,ik

heb het over de INGANG

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat

Als de bron van signaal verwacht dat de tv of in dit geval de hdmi-in van de vu  hdcp ondersteund

wordt wil ik gewoon weten of de vu hdmi-in aan bv chromecast meedeelt ja ik behandel hdcp.

 

Dat de processor broadcom hardware matig hdcp aan de UITGANG doorgeeft is bekend,ik

heb het over de INGANG

ja ik moet al uitloggen wil ik die reacties allemaal "willen" lezen

heb je de printplaat al eens van onder bezien?

 

waar denk je voeren de geleidende koperbanen heen?

er is geen chip op een HDMI ingang gesoldeerd die worden naar de Broadcom gevoerd...

doe jezelf een lol en vraag het de importeur of fabrikant als je anderen niet WILT geloven

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...