Ga naar inhoud


Service Fout


Technisatstarter

Aanbevolen berichten


4 uur geleden zei Sprietje:

De zender "Zing" is gecodeerd.

Oké, normaal zie ik dat in beeld maar in dit geval niet. Ik heb met Rebox gebeld en ze zeggen dat sommige fta,s mogelijk niet goed geprogrammeerd cq geladen zijn maar als ik ze eruit Gooi en een nieuwe scan doe is het hetzelfde. Je zou die zenders dan handmatig moeten aanpassen maar als ik de gegevens vergelijk met kingofsat zijn ze gelijk. Het het komt vaker voor zeggen ze slecht geprogrammeerde zenderlijsten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

KingofSat geeft aan dat "Zing" gecodeerd is en als ik een scan op die transponder doe geeft mijn ontvanger ook aan dat die zender gecodeerd is. Het lijkt er dus op dat Rebox soms gecodeerde en ongecodeerde zenders niet goed kan scheiden.

 

Je plaatste een lijst van zenders op de Hotbird van transponder 10853MHz
Ik heb zojuist een aantal zenders bekeken.
wel beeld: Marco Polo, LombardiaSat, Canale Italia, TRM Network
geen beeld: Julie Channel, Teleakery, Sposa TV HD

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sprietje:

KingofSat geeft aan dat "Zing" gecodeerd is en als ik een scan op die transponder doe geeft mijn ontvanger ook aan dat die zender gecodeerd is. Het lijkt er dus op dat Rebox soms gecodeerde en ongecodeerde zenders niet goed kan scheiden.

 

Je plaatste een lijst van zenders op de Hotbird van transponder 10853MHz
Ik heb zojuist een aantal zenders bekeken.
wel beeld: Marco Polo, LombardiaSat, Canale Italia, TRM Network
geen beeld: Julie Channel, Teleakery, Sposa TV HD

 

Oké dat heb ik ook nog eens gedaan en ik zie hetzelfde op deze zenders als jij weergeeft, ik krijg dan bij de geen beeld zenders na een paar seconden de melding servicefout. Blijkbaar normale reactie van de rebox.

Jij krijgt dus ook geen beeld maar daaraan gerelateerd geen verdere melding dus..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...