Ga naar inhoud


Kaart tv vlaanderen wordt niet herkend


POESJE

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij helpen ik ben nog een leek.

Ik ben in het bezit gekomen van een Vu plus solo2 ontvanger met open pli 6.2 geinstalleerd deze ontvanger werkt uitstekend maar wanneer ik van mijn ontvanger M7 SAT mijn TV VLAANDERENKAART overbreng naar de Vu plus solo 2 wordt deze niet herkend .Is dit een normaal verschijnsel? Ik ben teneinde raad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je de softcam OSCam geïnstalleerd die nodig is om de kaart te lezen? Als de Vu op jouw LAN is aangesloten, kan je OSCam (geen OSCam-emu) uit de feed downloaden.

 

Over het instellen van OSCam verwijs ik je naar de sectie https://www.sat4all.com/forums/forum/10-ci-ci-softcams-en-smartcards/

aangepast door beeheap
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is de kaart met de tsjip naar beneden en naar achteren wijzend in de interne lezer geplaatst?

Voor de rest de wijze woorden van Beeheap opgevolgd?

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei beeheap:

Heb je de softcam OSCam geïnstalleerd die nodig is om de kaart te lezen? Als de Vu op jouw LAN is aangesloten, kan je OSCam (geen OSCam-emu) uit de feed downloaden.

 

Over het instellen van OSCam verwijs ik je naar de sectie https://www.sat4all.com/forums/forum/10-ci-ci-softcams-en-smartcards/

Bedankt voor het antwoord al deze raad opgevolgd maar nog steeds geen succes enkel weet ik niet juist hoe ik deze software moet overbrengen naar mijn ontvanger ik ben namelijk niet in het bezit van een handleiding ,kunt U mij niet wat meer inlichtingen geven a.u.b.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en trek je kaart er eens uit 

ontvanger volledig terug rebooten en dan als je hem vb op vtm hebt staan kaart er terug insteken met de chip naar beneden 

dan druk je op de blauwe toets en dan druk je op softcam instellingen ..ok ..dan zie je waarschijnlijk softcam staan ...met oscam

dan ga je naar softcam terug herstarten ..en heb even geduld 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...