Ga naar inhoud


Kaart tv vlaanderen wordt niet herkend


POESJE

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij helpen ik ben nog een leek.

Ik ben in het bezit gekomen van een Vu plus solo2 ontvanger met open pli 6.2 geinstalleerd deze ontvanger werkt uitstekend maar wanneer ik van mijn ontvanger M7 SAT mijn TV VLAANDERENKAART overbreng naar de Vu plus solo 2 wordt deze niet herkend .Is dit een normaal verschijnsel? Ik ben teneinde raad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je de softcam OSCam geïnstalleerd die nodig is om de kaart te lezen? Als de Vu op jouw LAN is aangesloten, kan je OSCam (geen OSCam-emu) uit de feed downloaden.

 

Over het instellen van OSCam verwijs ik je naar de sectie https://www.sat4all.com/forums/forum/10-ci-ci-softcams-en-smartcards/

aangepast door beeheap
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is de kaart met de tsjip naar beneden en naar achteren wijzend in de interne lezer geplaatst?

Voor de rest de wijze woorden van Beeheap opgevolgd?

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei beeheap:

Heb je de softcam OSCam geïnstalleerd die nodig is om de kaart te lezen? Als de Vu op jouw LAN is aangesloten, kan je OSCam (geen OSCam-emu) uit de feed downloaden.

 

Over het instellen van OSCam verwijs ik je naar de sectie https://www.sat4all.com/forums/forum/10-ci-ci-softcams-en-smartcards/

Bedankt voor het antwoord al deze raad opgevolgd maar nog steeds geen succes enkel weet ik niet juist hoe ik deze software moet overbrengen naar mijn ontvanger ik ben namelijk niet in het bezit van een handleiding ,kunt U mij niet wat meer inlichtingen geven a.u.b.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en trek je kaart er eens uit