Ga naar inhoud


openpli opstart logo veranderen


Ambilight

Aanbevolen berichten

vu+ duo2 start op met logo openspa maar ik wil graag open pli logo of een andere

ik weet wel dat in /usr/share een andere bootlogo zet dat hij die ook keurig pakt

 

maar heel in begin van het opstarten van de box krijg ik weer die OpenSpa logo in in beeld

 

die wil graag veranderen kan dat en hoe doe ik dat

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Dat is al een aantal keren aan de orde geweest op dit forum, heb je de zoekfunktie al geprobeerd?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei ceesv:

 

natuurlijk dat snap ik het gaat als je de box uit doet komt die OPENSPA en daarna de logo die ik er in heb gezet en wat ik ook doe die 2 boot kan veranderen maar die eerste  kan ik niet vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke wil je eigenlijk 

bootlogo+pli

 

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat staat er bij de map boot

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je het zijn er  genoeg super jongens die kan ik wel vinden hoor

 

het gaat er om als de box uit is zie ik een foto staan van openspa  en daarna komt de logo die ik er in heb gezet het gaat om de eerste logo die kan ik niet vinden of weg krijgen

ope

Zojuist zei smetje limb.BE:

wat staat er bij de map boot

Open pli 6.2 staat er op

Link naar reactie
Delen op andere sites

zet er eens de originele software terug op 

dan daarna de pli

wat staat er in user /share

onderaan 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt, dacht ik, in totaal 5 logo's, allen met de extensie .mvi dus daar kan je op zoeken. Ze staan in de map /usr/share en /usr/share/enigma2 

 

Wel vreemd trouwens dat het logo van het OpenSpa image er nog op staat want als je een nieuw image erop zet dan moet die weg zijn.

aangepast door beeheap
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei beeheap:

Je hebt, dacht ik, in totaal 5 logo's, allen met de extensie .mvi dus daar kan je op zoeken. Ze staan in de map /usr/share en /usr/share/enigma2 

 

Wel vreemd trouwens dat het logo van het OpenSpa image er nog op staat want als je een nieuw image erop zet dan moet die weg zijn.

dank je wel ik ga op zoek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...