Ga naar inhoud


Vu+ PlayerHD uit de Apple appstore?


RaveMaus

Aanbevolen berichten

zo is ook weer opgelost dus.. :grin:

 

maar RaveMaus, je aankoop beleid of behoefte hoef je niet te verdedigen hoor!

als je overigens engelstalig zoekt vindt je wel gegevens over iPhone XS en blackbox pro app (bijvoorbeeld op reddit)

aangepast door Tonskidutch
toevoeging

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 18-11-2018 om 10:34 zei RaveMaus:

Iets wat zelden gebeurt, maar als ik "vanop afstand" wat groter werk wil doen op de Vu+ ga ik dat effectief via de Webif doen op de computer.

Als ik ergens in huis rondloop en plots de ingeving krijg van ah, dat moet nog opgenomen worden, was er niets zo gemakkelijk als dat via de App te doen. Er moet niets opgestart worden en dat gaat bliksemsnel.

Het feit van dat via de app te willen doen is dat ik niet die tv moet aanzetten. Die moet ook even opstarten enzoverder...

PC opstarten gaat tegenwoordig ook snel, maar dan doe ik het al beter op de tv zelf.

 

"Live" kijken via de app doe ik eigenlijk nooit, dus das niet nodig.

RaveMaus,

 

Hier gebruik ik Remote Control for VU+ 2.1.3

Ben er super tevreden over.

 

Gr

Alphasat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel kijk eens, het probleem lost zich blijkbaar zelf op. Het wolkje naast de app op de ipad is inmiddels ook verdwenen. Ik kon mijn oude vertrouwde app gewoon installeren. Me happy 😃

Met dank aan bpwats natuurlijk voor de melding!

 

@Tonskidutch Geen probleem hoor; weten jullie ineens dat ik een wat duurzame jongen probeer te zijn. Overigens, blijkt dat ik mijn vu+Duo2 inmiddels al weer bijna 6 jaar heb. Niet onaardig voor een settop box. Die dingen van Telenet en TV-Vlaanderen houden het minder lang vol.

aangepast door RaveMaus

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...