Ga naar inhoud


Vu+ PlayerHD uit de Apple appstore?


RaveMaus

Aanbevolen berichten

Sinds de zomer gebruiker van een Apple iPhone. Destijds de Vu+ PlayerHD app op geïnstalleerd en gebruik die app dagelijks om mijn Vu+ Duo2 in te stellen zonder dat ik daar telkens mijn tv toestel moet voor inschakelen.

Vorige week een iPad bijgekocht, die gesynchroniseerd met de iPhone. Tot mijn verbazing krijg ik de melding dat de Vu+ app niet meer in de appstore staat. Balen natuurlijk.

 

Bestaat er een goed alternatief voor? Als ik straks een nieuwe iPhone ga kopen heb ik hem daar natuurlijk ook niet meer :(

 

tnx

Gert

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als dat echt goed werkt ok, maar ze vragen er wel 5,5€ voor...

In een vd beoordelingen staat dat het niet goed werkt met laatste iOS en iPhone X.... Nou ja, ik koop me straks een Xs max en dan sta ik daar. Heb je dat op dergelijke telefoon al geprobeerd Tonski?

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei RaveMaus:

Als dat echt goed werkt ok, maar ze vragen er wel 5,5€ voor...

In een vd beoordelingen staat dat het niet goed werkt met laatste iOS en iPhone X.... Nou ja, ik koop me straks een Xs max en dan sta ik daar. Heb je dat op dergelijke telefoon al geprobeerd Tonski?

 

Je kan het altijd terug laten storten als het je niet bevalt of werkt. Zo gebeurt bij apple. Bij Android daar er tegen blijft het in je neus zitten. :P

VU+ Solo2 - 1TB ssd - VTi 13
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou als het een beetje off topic, is dat niet helemaal waar iPadawan daar ik dat wel degelijk via mijn Googleaccount kan terug vorderen (als ik de juiste app's met verkoop en geld terug voorwaarden kies)

maar aalla

eenmalig 5,5€ is natuurlijk veel te veel om blijvend plezier te hebben van je thuisnetwerk

 

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Tonskidutch:

 

eenmalig 5,5€ is natuurlijk veel te veel om blijvend plezier te hebben van je thuisnetwerk

 

 

Dat heb ik niet gezegd. Als ik ermee kan wat er met de Vu+ app mogelijk is, is het goed.

Maar... als je in de Appstore kijkt, is het 4 jaar geleden dat er nog een update was. Inmiddels is er iOS 12 en zijn er iPhone Xen die een compleet ander scherm hebben als wat het jaren was. Geeft er daar bovenop in de app store iemand de commentaar dat de zaak op dergelijke telefoon niet goed werkt, dan wil ik zeker weten dat die app het in iOS 12 tijd nog goed doet. De iPhone xs max staat op de planning hier.

Als dat dan niet werkt is de 5,5€ weggegooid.

 

Voor ik de “aankoop” doe, wacht ik sowieso tot ik die xs heb. Werkt het niet kan er effectief overgegaan. worden tot recuperatie van de €€€tjes. En die mogelijkheid is ook weer beperkt in tijd.

 

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur geleden zei RaveMaus:

 

DDe iPhone xs max staat op de planning hier.

Als dat dan niet werkt is de 5,5€ weggegooid. 

 

Voor ik de “aankoop” doe, wacht ik sowieso tot ik die xs heb. Werkt het niet kan er effectief overgegaan. worden tot recuperatie van de €€€tjes. En die mogelijkheid is ook weer beperkt in tijd.

 

 

1 uur geleden zei Tonskidutch:

er zullen nog wel reacties komen, het is bijna NOEN

ik kan niemand zijn portemonnee beheren 

 

Wanneer ik het goed zie kost een Apple Iphone XS ongeveer € 1.159,-- ?:crazy:

Dan mag ik veronderstellen dat er dan ook nog wel 5 Euro over blijft om een app voor dat ding te kopen.

 

Maar ook ik kan niet in je beurs kijken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, ik zie de VU+ PlayerHD voor de iPad ook niet meer in de AppStore, terwijl ik deze app begin dit jaar daar nog op mijn iPad Mini gedownload en gebruikt heb.

Voor de duidelijkheid, ik gebruik op mijn iPad Mini met IOS 12.0.1 eigenlijk uitsluitend de betaalde versie van de app Blackbox Pro want deze functioneert op de iPad stabieler dan de VU+ PlayerHD.

Ik zou er zo weer voor de betaalde versie gaan.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de reactie die Ceesv gaf was ik aan het wachten 😋.

Ik ga daar even iets over verduidelijken... . Je opmerking is volkomen terecht en die iPhone Xs Max is schandalig duur, dat geef ik meteen toe... Maar:

Voor diverse toepassingen (off-topic, dus hier geen boodschap aan) heb ik een groot scherm nodig op m'n smartphone. Qua bruikbare kandidaten gaat het dan tussen de Samsung Note en die iPhone (Chinese troep buitengesloten).

Ik ben zowat de meest zachtaardige mens die er bestaat voor smartphones. Na twee jaar zien ze er nog als nieuw uit, ondanks intensief gebruik. Na 4 Samsungs binnen de twee jaar te moeten afdanken door software-fouten of geen ondersteuning meer en dientengevolge bepaalde apps die niet meer deugdelijk draaien, ben ik met Android en Samsung klaar.

Een Note 9 kostte bij introductie ook 1000€. Op 5 jaar (de tijd die Apple voor ondersteuning claimt) geef ik dus 3000€ uit aan Samsung apparaten. Als ik Apple mag geloven ga ik voor 1159€ 5 jaar smartphone plezier hebben.

Jullie kunnen nu eens goed lachen. Over 3 jaar ik misschien ook, groen, omdat m'n Apple dan ook het weer begeven heeft. In dat geval zal de volgende effectief Chinese troep zijn van 100 à 200€ dewelke ik dan jaarlijks vervang.

Met mijn Loewe tv's en Miele wasmachine ben ik door bovenstaande redenering nog niet bedrogen.

Ik heb gewoon de pest aan de wegwerpmaatschappij tegenwoordig. Niet voor niets dat op mijn loonbriefje "Servicetechnicus" staat 😉

 

On topic:

Als me iets 0.5€ kost en het brengt me niets bij, is dat 0.5€ te veel en ga ik die terugvragen. Datzelfde mag me 10€ kosten en perfect aan mijn wensen voldoen en blijven doen, dan ga ik voor de 10€.

 

Ik gebruik de app enkel maar om even door de EPG te scrollen en vlug eea in de timer te zetten zodat ik mijn huisgenoten niet moet storen als zij al tv kijken. Scenario's genoeg waarbij ik dmv mijn smartphone de Vu+ wens in te stellen.

 

Als die Blackbox Pro het prima doet op de iPhone Xs, dan heeft Apple nog het voordeel dat er voor 5,5€ een vrouw des huizes die app op haar iPhone en iPad heeft en ikzelf ook op die twee. Reken uit, de verdeling van de 5,5€ is dus best acceptabel.

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

LET OP! Ik heb weliswaar geschreven dat Blackbox Pro uitstekend op mijn iPad functioneert maar weet niet of die app ook op een iPhone XS werkt, dus dat zou ik toch wel eerst bij de makers van Blackbox informeren.

Ik denk niet dat je zo 1-2-3 een gebruiker vind die de combinatie iPhone XS - Blackbox Pro zult vinden die ervaringscijfers met jou deelt.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-11-2018 om 20:23 zei RaveMaus:

Ik gebruik de app enkel maar om even door de EPG te scrollen en vlug eea in de timer te zetten zodat ik mijn huisgenoten niet moet storen als zij al tv kijken. Scenario's genoeg waarbij ik dmv mijn smartphone de Vu+ wens in te stellen.

 

Waarom gebruik je dan niet gewoon de laptop? daar heb je geen speciale programma's voor nodig die je nog moet betalen ook... gewoon via de web interface op je laptop.

 

Maar goed, ik ben zelf geen smart phone gebruiker van welk merk dan ook... ik ken dus het genoegen niet om op een klein schermpje te doen wat je met een normale computer makkelijker kan......

(ik wil geen enkele smartphone beledigen hoor...  dit soort apparaten zijn blijkbaar algemeen goed geworden, ik zelf zie er geen nut in, maar dat is wat anders)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iets wat zelden gebeurt, maar als ik "vanop afstand" wat groter werk wil doen op de Vu+ ga ik dat effectief via de Webif doen op de computer.

Als ik ergens in huis rondloop en plots de ingeving krijg van ah, dat moet nog opgenomen worden, was er niets zo gemakkelijk als dat via de App te doen. Er moet niets opgestart worden en dat gaat bliksemsnel.

Het feit van dat via de app te willen doen is dat ik niet die tv moet aanzetten. Die moet ook even opstarten enzoverder...

PC opstarten gaat tegenwoordig ook snel, maar dan doe ik het al beter op de tv zelf.

 

"Live" kijken via de app doe ik eigenlijk nooit, dus das niet nodig.

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...