Ga naar inhoud


LCD skin aanpassen duo4K


alias haha

Aanbevolen berichten

De lcdskin aanpassen met lcd4linux werkt niet, aangezien ik in de downloads de mips gebaseerde krijg, terwijl ik de .arm versie schijnbaar moet hebben.

Iemand een progje om de skin toch aan te kunnen passen  via pc of een .arm gebaseerd die op de ontvanger zelf is te installeren?

Ben nu even van het openatv 6.3 image naar Pur-E2 image gevlogen, wat ook een leuke image is bijna gelijk aan de uitgebreide menu's en opties net als openatv, maar sneller dan openatv in bediening, en mgcamd ondersteuning heeft.

Alleen jammer dat ze nog geen Nederlandse settingslijsten in de downloads hebben.

Heb in de directory usr/share/enigma2/display/ de skin_display.xml al wat aangepast, maar dat is wel een gedoe met dat testwerk, zeker als leek.

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Word geïnstalleerd zonder fouten, maar krijg hem nergens te zien, ook niet in de verwijder lijst

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn wel meer applicaties  die voor de ultimo en de solo werken, maar de duo4k gewoon weg niet pakt of werken

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hem een aan de praat met de originele uit de feed.

Voor ik hem met de webif kon bewerken, want ik had geen toegang, moest ik eerst mijn ipadres van mijn pc in de config van lcd4linux toevoegen, daar had ik overheen gekeken.

Wilde aller eerst even lui doen, en mijn lcd4config uit mijn duo2 er in pleuren, maar dat werkt niet

 

aangepast door alias haha

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...