Ga naar inhoud


VU+duo vervanger


wolverine

Aanbevolen berichten

Is al paar keer An bod gekomen maar zie eventjes door bos bomen niet meer.

 

Nu heb ik VU+duo die gevoed wordt door 2 aparte coax kabels.

 

Als ik die nu wil vervangen door een 4k VU duo dacht ik dat ik met de uno4k voldoende heb om deze ook te kunnen voeden met 2 coax kabels.

 

Wat voordeel zou ik hebben moest ik nu de duo kopen en er 2  Dual FBC DVB-S2 tuners laten inplaatsen?

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Dat je dan meer programma's tegelijk kunt bekijken/opnemen.

 

Maar 2 kabels en de standaard tuner voldoen prima, per fysieke tuner heb je al 6 virtuele tuners ter beschikking.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En die 2de fcb tuner kan ik dan "virtueel" doorlussen of hoe werkt dit dan precies? Nog een extra coaching naar binnen brengen zal niet lukken

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...